Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יום הפיצה הבינלאומי: פיצה רוסטו הכשרה תעודד סטודנטים לקבל מאיות בסמסטר הקרוב

חיים בכר הבעלים של פיצה רוסטו הכשרה והמפורסמת בהרצליה, החליט לתמרץ את הסטודנטים בדרך טעימה ואהובה על הסטודנטים מכל. סטודנט אשר יקבל 100 באחד מהקורסים הנלמדים בסמסטר א' 2020, תוענק לו פיצה משפחתית עם תוספות לבחירתו. על הסטודנט להציג את הציון התלת ספרתי בסניף ולקבל פיצה חמה ומיוחדת שתתן לו כוח גם לסמסטר הבא.

פיצה רוסטו נהייתה שם דבר בהרצליה והסביבה, מדובר בפיצרייה בוטיקית שפתח חיים בכר לפני 6 שנים, מתוך רצון להביא לשכונה טעמים מיוחדים, חומרי גלם איכותיים והמון אהבה שממיסים את בלוטות הטעם של כולם, בכר מספר כי לפיצרייה שלו מגיעים אנשים מכל רחבי הארץ, מודיעין, ירושלים ועוד. פיצה רוסטו משביעה עשרות לקוחות מרוצים בכל יום, וכרגע אין להם תכנון להתרחב, וזאת מתוך האידיאולוגיה של הבעלים, אשר מאמין כי הסועד הוא המלך ויש לתת לו את כל היחס שבעולם כשהוא מגיע לפיצרייה שלו, והפידבקים מהלקוחות לא משקרים, פיצה רוסטו מככבת במקומות הראשונים ברשתות החברתיות מקום שלישי באפליקציית איזי, חמישה כוכבים בפייסבוק בנוסף ציון 4.8 ו 200 ביקורות בגוגל כשכל זה ללא מימון.

צילום: שאטרסטוק

הסוד להצלחה של חיים טמון במספר דברים: בפיצה רוסטו הכשרה בחרו במחלבת עברי האיכותית עבור הגבינות, הבצק וכמובן הרוטב לפיצה שיש לו סיפור מיוחד משל עצמו, לרוטב הגיע חיים במקרה דרך חבר. רוטב שפותח ונמכר לאורך שנים מה שיצר לו גרופיס משל עצמו. כשגילה החבר שחיים מקים פיצרייה, שמח להעניק לראשונה את סודות המקצוע והשאר היסטוריה.

הרעיון של "פיצת המאה" הגיע מתוך רצון גדול של בכר להעניק מוטיבציה לסטודנטים לתת עוד פוש ולקבל את הציון שבעיקר ייתן להם מוטיבציה להמשיך להשקיע. "החינוך הוא הדבר החשוב ביותר, וגם את ילדיי שלי אני תמיד דוחף ללמוד, להתפתח ולהגיע למקסימום שלהם, בין אם זה בלימודים, בצבא ובחברה ובקהילה בהם נמצאים " הוא מציין. לאלו שלא יצליחו להגיע לציון הנחשף אומר חיים "לא להרים ידיים, המבצע ימשיך גם למועדי ב' ובסמסטר הבא", כך שלכל הסטודנטים הרעבים יש עוד סיכוי לקבל את הפיצה הטעימה ביותר.

Exit mobile version