Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יום ירושלים: מרכז התרבות החדש של ירושלים

צילום: יח"צ תיאטרון אספקלריא

תיאטרון אספקלריא פותח את מרכז התרבות החדש של ירושלים בהשקעה של מיליונים. המרכז מוקם במתחם התחנה הראשונה. יזהר פלורסהיים מנכל התיאטרון: "ירושלים מלאה בחיי תרבות ואנו שמחים להוסיף פנינה חדשה ומרגשת בתחום תיאטרון הקרקס"

300 מקומות ישיבה, 400 מטרים רבועיים והשקעה של מיליון שקלים וחצי. תיאטרון אספקלריא יוצא מגבעת שאול אחרי 21 שנים ושם פעמיו לאזור מתחם התחנה הראשונה בעיר. במרכז התרבות החדש של ירושלים אומרים בתיאטרון אספקלריא מוקם מתחם ענק שעליו עבדו בתיאטרון כבר חודשים ארוכים, ההופעות הראשונות מתוכננות כבר לתחילת יוני.

חגי לובר מייסד התיאטרון ומנהלו האומנותי אומרי כי תושבי העיר יוכלו להינות מהצגות תיאטרון ברמה גבוהה מאוד ובמקום נגיש ביותר. בנוסף, המרכז יכול לשמש גם כמקום להופעות קרקס בשל גובה התקרה הגבוהה וקונסטרוקציות מיוחדות שנבנו במקום "יש כבר הופעת קרקס אחת שאנחנו עובדים עליה והיא תעלה לאוויר ממש בקרוב, מדובר על הצגת שחלקה מתבצעת על תקרת הקרקס ואני לא יכול לספר יותר מזה, שווה להגיע ולראות"

צילום: יח"צ תיאטרון אספקלר

יזהר פלורסהיים מנכ"ל תיאטרון אספקלריא אומר כי הירושלמים צמאים לתרבות: "התרבות בירושלים חיה ובועטת. אנו שמחים ליצור לקהל מקום חדש בכיכר העיר, זירת תרבות חדשה ומרגשת לקראת קיץ עמוס בהופעות קרקס, תיאטרון מוזיקה ושאר אומנויות הבמה. בנינו מקום מקצועי עם כל האמצעים. אני רוצה להודות לראש עיריית ירושלים משה ליאון, לצוותו, לכל הגורמים המקצועיים בעיריית ירושלים ומנהל מתחם התחנה הראשונה אבי מודרוך, שסייעו רבות כדי שמרכז התרבות יעמדו על תילו".

Exit mobile version