Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יום ראשון עליה בעומס הקריאה לטכנאי מזגנים

יום ראשון הוא העמוס ביותר בקריאות לטכנאים – 80% מהקריאות מוגדרות כדחופות מתוך חוסר רצון להתמודד עם החום

יום ראשון הוא היום העמוס ביותר בקריאות לטכנאי מזגנים, בו מתבצעות 32% מכלל הקריאות לאורך השבוע. בנוסף 80% מהקריאות מוגדרות על ידי הציבור כ"דחופות" המחייבות טיפול תוך שעות ספורות, מאחר ובחודשי הקיץ הציבור לא מוכן להמתין ליום המחרת עד להגעת טכנאי. כך עולה מנתוני אפליקציית המקצוענים אקספרס המשמשת להזמנת בעלי מקצוע.

שאר הקריאות לטכנאי מזגנים מתחלקות לאורך ימי השבוע כשביום ב' מתבצעות 14% מהקריאות, יום ג' 12%, יום ד' 10%, יום ה' 26%, יום ו' 6%. הקריאות בשבת לא נכנסות לפילוח הנתונים מאחר ומדובר בקריאות בודדות שנענות לאורך החודש. כי מרבית האנשים ימתינו ליום ראשון כדי לא להקפיץ את עלות התיקון לתעריף שבת, גם הטכנאים עוסקים בתחום שאינו מייצר מקרי חירום ומאפשר להנות מיום חופש.

צילום באדיבות חברת seo

לדברי ארז סתר מנכ"ל המקצוענים, מרבית הביקוש מתרכז לימי ראשון מאחר ובמהלך ימי השבוע בעלי הבית נמצאים בעבודה, הילדים במוסדות חינוך וקל יותר לדחות את הטיפול בתקלות מיזוג. בסופי שבוע אנשים מושפעים יותר מחוסר הנוחות של מזגן מקולקל והטיפול בבעיה נעשה ביום ראשון. יש עלייה נוספת בימי חמישי מתוך רצון להימנע מהעברת סופ"ש עם מזגן מקולקל ומנסים להספיק לתקנו לפניכן.

עוד עולה מהסקר כי הקריאות לאנשי מיזוג נעשות על בסיס עומס החום בערב שקדם לקריאה. כשחם בערב עולה הביקוש לאיש מזגנים למחרת בבוקר בצורה מובהקת וההיפך כשקריר יחסית הפניות פוחתות, גם אם לאורך היום היה חמסין שנשבר בערב.

 

Exit mobile version