Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יסודות הנדל"ן – קורס בסיסי שמלמד הכל

לא מעט ישראלים חולמים להיות אילי נדל"ן יום אחד. אנחנו קוראים בחדשות כמה כסף מגלגל שוק הנדל"ן, אנחנו יודעים עד כמה המחירים בישראל גואים, ואנחנו חולמים לקחת חלק בחגיגה. זה לא פשוט, הרי צריך הון ראשוני על מנת לרכוש נכס אחד, ואף אחד לא יכול להבטיח לנו שנוכל לאחר מכן, לרכוש נכס נוסף, אך אנחנו חולמים על זה.

אחד הכלים שאנחנו יכולים להיעזר בהם על מנת ללמוד איך עושים את זה, זה קורס יסודות הנדל"ן. קורס אשר מועבר היום בלא מעט מקומות, בין אם מדובר במכללות ומוסדות אקדמיים אחרים, מסגרות השתלמות לעובדים, מתנ"סים שמעבירים חוגים למבוגרים, בתי תרבות ועוד. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של קורסים בתחום היזמות והנדל"ן,  אחד מהקורסים כאמור, מתעסק גם בתחום זה.

קורס יסודות הנדל"ן, מלמד למעשה את כל מה שקשור בתחום. הוא משמש כמין קורס מבוא לעולם הנדל"ן, פותח שער לעולם רחב ומגוון, אשר ברגע שמכירים את הכללים הבסיסיים שלו, הגדרות ומושגים, מי פועל בו ומה החוקים, אז אפשר להתקדם הלאה. מי שרוצה יכול להמשיך לחוגים נוספים בתחום, חוגים שמתמחים בנושאים ספציפיים, או לחילופין, אפשר להמשיך הלאה ולהשתלב בתחום, באופן עצמאי או באופן אחר.

קורס יסודות הנדל"ן. תמונה: באדיבות אתר pixabay.

לפני שנסביר מה לומדים בקורס זה, חשוב להדגיש, אנחנו יכולים למצוא היום שני מסלולים עיקריים ללימוד התחום. מסלול אחד הוא דרך בתי ספר ייעודים ללימודי נדל"ן. שם אפשר למצוא מגוון רחב של קורסים בתחום, בין אם זה בכל הקשור לבנייה ובין אם זה בכל הקשור ליזמות והשקעה. מסלול שני מתייחס למוסדות חינוך שונים שכוללים, בין היתר, גם חוגים וקורסים בתחום הנדל"ן.

בשני המסלולים, אנחנו נמצא מרצים מהשורה הראשונה, מרצים שחוקרים את התחום במשך שנים רבות, ויש להם ניסיון מעשי ותיאורטי רב.

מה לומדים במסגרת קורס יסודות

קורס יסודות נדל"ן, כאמור, הוא קורס בסיסי בתחום. במסגרתו אפשר ללמוד את כל מה שצריך בשביל להשתלב בו. למשל, לומדים כיצד מקטלגים נכסים, כיצד מאפיינים קרקעות ונכסים, כיצד עובד התחום של תיווך, איך אפשר לרכוש נכסים ומה צריך לדעת על מיסוי בתחום.

במסגרת הקורס לומדים על יזמות בנדל"ן, כיצד אפשר להשקיע ואיך בוחנים היכן יש השקעות טובות והיכן אין. בנוסף, לומדים על עבודה מול בנקים ומול גורמים אחרים בכל הקשור לנדל"ן, במצבים שונים, בין אם זה במקרים של נטילת משכנתא, שעבוד ועוד.

הקורס מבוסס, כאמור, על רקע תיאורטי אך גם על עבודה מעשית. בקורסים רבים נוהגים לתת לסטודנטים פרויקטים שונים כאשר המטרה היא שהם יממשו את מה שהם למדו על גבי הפרויקט. זאת על מנת לראות עד כמה הם מבינים את החומר ויודעים להביא אותו לכדי מימוש במסגרת הפרויקט.

Exit mobile version