Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יצא לאור: ספרו החדש של ירח גלטר " שניים" הושק באירוע חגיגי

באירוע חגיגי במעמד אישי ציבור ובהם השופט ד"ר אבי גורמן, ד"ר יואל רפל והמשנה לראש עיריית מודיעין עמיעד טאוב וחברי קהילת מוריה במודיעין הושק ספרו החדש של איש החינוך ירח גלטר ראש מועצת ירוחם לשעבר.
"שניים, שני חברים, שתי משפחות, שלושה דורות" (סטימצקי הוצאה לאור).הספר שניים” מתפרס על תקופה של 70 שנה, מ-1940 עד 2010. האירועים המתוארים בו מציירים תמונה אותנטית של שני סמלים: חילוני ודתי, שלמרות היותם שני הפכים נעשים יריבים-חברים בלתי נפרדים.
"יצרת לנו ספר שאין בו קיטור ותוצאתו אינה ייאוש. להיפך, יש בו התמודדות הנעה על פני שלושה דורות, התמודדות עם קשיים – חיצוניים ופנימיים, ומול הקשיים ניצבת יצירתיות החותרת למציאת פתרונות. הקושי הופך לאתגר, ולא ייאוש לפנינו אלא אופטימיות". ד"ר אבי גורמן, שופט מחוזי וחבר קהילת מוריה.
 צילום: יח"צ
דר' יואל רפל: "הספר הוא מסמך היסטורי המתאר בצורה סיפורית את מערכת היחסים בין דתיים לחילוניים." עוד הדגיש: הספר מעלה את השאלה : האם אפשר לחיות ביחד. הוא מציג בפנינו מכונת רנטגן למערכת זאת שאנו חיים בה."
עמיעד טאוב המשנה לראש העיר מודיעין מכבים רעות ברך את ירח וגילה והדגיש את השילוב בין המילה למעשה המביא את כוח ההשפעה וההנהגה.
את האירוע לכבודו של ירח גלטר איש חינוך ותיק וראש מועצת ירוחם לשעבר המתגורר במודיעין הנחה אשר לוי והוא לווה בקטעי נגינה של בני משפחת גלטר ובברכות של רעייתו גילה גלטר.
Exit mobile version