Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יריד מעצבים כחול –לבן מנגיש את עולם האופנה במחירים של עד 199 שקלים

ירידי האופנה של Sheek.Me בניצוחה של הסטייליסטית ויזמית האופנה לימור כץ, גאה להציג את #Fashion199, יריד מעצבים יוצא דופן המנגיש את האופנה הישראלית להמונים ומציג אופנה מתוצרת כחול –לבן שלא עולה על מחיר של 199 שקלים!

כולנו אוהבים לפגן לפריטים המיוצרים בישראל ולתעשיית העיצוב הישראלית, אך לרוב על אף הרצון לפרגן וללבוש בגאווה עיצובים מתוצרת כחול- לבן, היד אינה משגת בשל המחירים היקרים. ביריד האופנה החדש אשר יתקיים בגבעת שמואל בין התאריכים 18/7-19/7 יציעו מעל ל-30 מעצבים ישראלים מכל תחומי האופנה והאקססוריז אלפי פריטים, כשהחוק הוא ברור ואחיד: אף פריט לא יעלה ולו בשקל אחד מעל הסכום של 199 שקלים.

דגם אדמונית 150 שח צלם אריאל זנדברג שירלי קשתות מעוצבות

בין אלפי פריטי האופנה שיהיו ביריד יהיה ניתן למצוא מגוון של קולקציות קיץ 2017 החדשות בתחומי תכשיטי האופנה, שמלות ערב לאירועים ויומיומיים, כיסויי ראש ומטפחות לקהל הדתי, חולצות, חצאיות, גלביות טרנדיות ועוד ועוד. כל אלו ופריטים נוספים יוצעו בהנחות ענק בנות 20%-70% ממחירם המקורי. הזדמנות פז להכין את הארון לחגים ולאירועים הקרובים

ירידי האופנה של Sheek.Me הפכו בשנה האחרונה לשם דבר בקרב המגזרים הדתיים והחילוניים, תוך שמביאים את קונספט ירידי האופנה התל אביביים לפריפריה, עם שפע חניה, מגוון אטרקציות וכניסה חינם!

בין מעצבי האופנה הבולטים: ASAF & TOMER, ננה, אורית וזהבה, הדס עיצוב אופנה, ליאור בן חן, סהר שיטרית, יעל רוזמרין, אתי'קה, הדס תכשיטים, הדרא, שדה בר, קרן גרינפלד KRUSH, אתכסיאART, צ'פצ'ולה, הילולים, ג'ודי, ציפי לבי, Shiran A, Feyge, סטודיו שחרית, Ore'lie, אביה ששון, עדולה, Skye Green, Daisy Design, SAYLA, תלמה לירן, עימגה, שירלי קשתות מעוצבות, אילת כיפות, Scelle.

18/7- יום ג'- בין השעות 12:00-23:00

19/7- יום ד'- בין השעות 10:00-22:00

יריד  #Fashion199– רחוב זבולון המר 4 פינת מנחם בגין. לפרטים נוספים: www.Sheek.Me  

דגם אדמונית 150 שח צלם אריאל זנדברג שירלי קשתות מעוצבות
Exit mobile version