Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

ישראל ומצרים סיכמו: קו טיסות ישירות ייחנך בין נתב"ג לשארם א-שייח'

 מצרים. צילום באדיבות pixabay

רה"מ בנט ונשיא מצרים סיכמו על הרחבת הטיסות הישירות בין המדינות • הטיסות צפויות להתחיל כבר בחודש הבא, במהלך חול המועד פסח • בנט: "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים"

ישראל ומצרים סיכמו על הפעלת קו טיסות חדש בין נתב"ג לעיר שארם א-שייח', כך הודיעו הבוקר (רביעי) בלשכת ראש הממשלה. הטיסות צפויות להתחיל כבר בחודש הבא, במהלך חול המועד פסח. על המתווה סוכם אתמול במצרים בין גורמי מקצוע בממשל המצרי ובין משלחת ישראלית למדינה.

תוכנית הפעלת הקו התאפשרה גם בזכות שיתוף פעולה בין השב"כ, המל"ל וגורמים נוספים בממשל המצרי, שסיכמו ביחד על מתווה אבטחה שיאפשר את הפעלת הקו. מלשכת ראש הממשלה נמסר שהנושא נידון בפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, שנערכה בעיר שארם א-שייח׳, בחודש ספטמבר האחרון.

"זה צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים", בירך בנט. "שיתוף הפעולה בין שתי המדינות מתרחב בתחומים רבים, וזה תורם לשני העמים וליציבות האיזור. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האיזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו הוא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו צריכים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה אנחנו עושים. אני מודה לשירות הביטחון הכללי שהוביל את גיבוש מתווה האבטחה שיאפשר את הפעלת הקו".

Exit mobile version