Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יש טכניקות חדשות לביצוע טיפולים אסתטיים

 

יש נשים המעוניינות לעבור פרוצדורות שונות, במטרה לעבור טיפולים קוסמטיים הנוגעים לפלסטיקה. אבל, הרבה פעמים, הרצון הגדול מלווה בחשש. יש מי שלא רוצות להגדיל את החזה, למשל, עם שתלי סיליקון, הנחשבים זרים לגוף. יש מי שמעוניינים להוריד שכבה של שומן בבטן, אבל מוטרדות מכך שהטיפול ייעשה בצורה לא מתאימה לגוף וכן הלאה. אבל האמת היא כי היום, אנחנו יודעים להגיד שיש כל מיני טכניקות, כאלו שמאפשרות לנו, לבצע טיפולים קוסמטיים, באופן כזה שלא יפגע חלילה בגוף. רוצים לשמוע עוד? בשביל זה אנחנו כאן.

כמה מילים על הגדלת חזה

המניעים לטיפולים הנוגעים לגודל החזה, משתנים מאישה לאישה. יש מי שפשוט נולדה עם חזה קטן והיא מרגישה שזה לא מתאים לפרופורציה של הגוף שלה. יש נשים אחרות, אשר דווקא לאחר ההריונות, הלידות ותקופת ההנקה, מעוניינות להרים קצת את החזה, בגלל תחושה כזו, כאילו הוא 'נפול'. אנחנו מאמינות כי את לא צריכה למצוא איזה תירוץ מיוחד להרגיש טוב, אין סיבה שלא תהיי יפה בעיני עצמך, כבר היום. אבל, אם את מפחדת מניתוח בו יוסיפו לך, לחזה, שתלי סיליקון, דעי כי קיימת אופציה לבצע הגדלת חזה בשומן עצמי. הטיפול לא מסוכן ויש מי שבוחרת לבצע טיפול כולל, גם לטיפול בשומנים העודפים אחרי הלידה וגם להרים את החזה, בהתאם לצורך.

האם יש מה לעשות עם השומנים העודפים בבטן

מי שרזתה מאוד אחרי שינוי תזונתי ומי שמעוניינת לעשות שינויים כאלו ואחרים, בעקבות לידות והריונות, צפויה לגלות כי העולם התפתח מאוד בשנים האחרונות ויש לנו הרבה טכניקות ,אשר יאפשרו לך ליהנות, פשוט, מטיפולים קוסמטיים פשוטים וקלים במידה רבה, כדי להרגיש טוב יותר.  בין היתר, מיני מתיחת בטן וטיפולים אחרים, יכולים לעזור לך לשנות את מראה גופך, לא באיזה אופן דרמטי, אשר יתן תחושה כאילו מדובר על 'אישה מנותחת', או אישה שהגוף שלה לא דומה אליה עצמה. אלא, המטרה היא להפוך אותך, לגרסא הטובה ביותר שלך. זו שאיפה לגיטימית ואנחנו כאן כדי להגשים לך את החלום.

יש גם מענה לגברים

עולם הניתוחים הקוסמטיים הוא כבר ממש לא רק נשי בלבד, אלא, גברים רבים מוצאים את עצמם, גם כן, מעוניינים להרגיש טוב יותר. זו לא בושה ודעו כי מדובר על תופעה פופולרית ברבה ממה שנדמה לכם. הקטנת חזה לגבר לדוגמא וטיפולים נוספים, הם משהו שאתם בהחלט יכולים לבחור בו.

לשאלות נוספות ולהתייעצות, מוזמנים לדבר איתנו, בקליניקה של אלונה שכטר.

Exit mobile version