Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יש לכם כלב? חתול? במה תאכילו את המתוקים שלכם?

מזון פרופק – ישנה קטגוריה לחתולים וקטגוריה לכלבים. מזון כלבים וחתולים – ‏Pro Pac יכול להתאים על פי מאפיינים ייחודים לכלב ולחתול שלכם.

בפרופק יש תזונה לכל צורך של חיית המחמד, כולל פורמולות ללא גרגרים וללא גלוטן.

כלבים וחתולים משגשגים על חלבון בשר אמיתי. – PRO PAC מספק את החלבונים האיכותיים ביותר עבור חיית המחמד שלכם. פורמולות עשירות בנוגדי חמצון אלו מתהדרות ביחס מאוזן של חומצות שומן אומגה 6 ואומגה 3. חיות המחמד שלך יאהבו את הטעם של PRO PAC  ; זה מובטח ב 100% לטעם הטוב ביותר ולתזונה הבריאה ביותר.

הפתגם הישן, "אתה מה שאתה אוכל|, נכון באותה מידה לגבי חיות מחמד כמו לגבי עמיתיהם האנושיים. מה שנכנס למזון שחיית המחמד שלכם אוכלת יחד עם אורח חייו הוא הבסיס לבריאותו ולרווחתו הכוללת. PRO PAC  עשוי ממרכיבים באיכות הגבוהה ביותר כמו בשר אמיתי, פירות וירקות והוא מלא בויטמינים ומינרלים. אין מילוי תירס, חיטה או סויה או ארוחה בטעם של תוצרי לוואי ואין טעמים מלאכותיים. טעם מוביל לצד איכות תזונתית מלאה. מזון לכלבים אולטימטיבי ומותאם אישית, תוכלו לבחור חיזוק עם L- קרניטין מסייע בשריפת שומן ובשמירה על מסת שריר רזה כדי לתמוך באורח חיים בריא ופעיל. PRO PAC  מחוזק במינרלים כלתיים המאפשרים ספיגה גבוהה יותר המסייעת לעיכול, לתפקוד חיסוני ולמעור עור ושיער בריא. PRO PAC Overland Red  מובטח ב 100% לטעם ולתזונה.

צילום: freepik

יש לכם חתול שאוהב פינוקים? שימורי פנסי פיסט- Fancy Feast  הם בדיוק בשבילו

טעמים מלוחים. מרקמים עדינים. מתכונים בהשראה. אוכל חתולים רטוב מהודר מעוצב עם פרטים טעימים ומוגש מדי יום. עם מרכיבים אמיתיים ושילובים מלוחים, כל אפשרות למזון גור לחתולים גורמה נועדה לשמח את החתול שלך בצורה חדשה לגמרי. חקור את כל זני מזון הגורמה הרטובים לחתולים מבית Fancy Feast. החל מפאטה גורמה ומנות עיקריות שמנת ועד מרקים ואוהבי רוטבים, תמצאו נגיסים עדינים לגורים וכן לחתולים בוגרים.

שימורי פנסי פיסט מהווים מזון מלא גורמה לחתולים. מעדנים מדהימים במשקל 85 גרם או יותר, מבית פורינה, יצרנית המזון המתקדמת והגדולה לכלל חיות המחמד.

לדוגמה, גלו עולם שלם של מנות מזינות וטעימות לחתולים שאתם כל כך אוהבים:

Purina Fancy Feast Grilled Feast in Gravy מזון רטוב משומר

Exit mobile version