Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יש לכם עסק? כך תנהלו אותו נכון

אם הקמתם עסק חדש ואתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם העסקי מחד ובפרסום העסק מאידך – אתם בדיוק במקום הנכון. כאן תמצאו מידע אשר יוכל לסייע לכם להתחיל ברגל ימין ולהיות בטוחים שחשבתם על הכל ושאתם מאורגנים.

רישום העסק

על מנת להתחיל לעבוד כעסק אתם צריכים לפתוח עסק במס הכנסה ותיק במע"מ. המע"מ רלוונטי רק אם אתם עוסק מורשה או חברה, אולם כמובן שלא תצטרכו לשלם מע"מ אם אתם עוסק פטור. מדובר בתהליך פשוט יחסית הכרוך בהגעה למשרדים הממונים על האזור בו ממוקם העסק שלכם ובמילוי מספר טפסים, וזהו – אתם רשומים ויכולים להתחיל לנהל את העסק שלכם.

הציוד הדרוש

מעבר למוצרים ושירותים שתרצו להציע לקהל הלקוחות שלכם, ולא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, תצטרכו לדאוג שיהיה ברשותכם כל הציוד הדרוש:

חשבוניות וקבלות – כדי להתחיל לנהל מערכת יחסים עסקית אתם צריכים שיהיו לכם חשבוניות (אם אתם עוסק מורשה או חברה) וקבלות (בכל מקרה). קל מאוד לבצע הדפסת חשבוניות והדפסת קבלות; כל מה שצריך לעשות הוא לבחור בית דפוס שיבצע עבורכם את העבודה, לבחור עיצוב שמתאים לכם, לשלוח לבית הדפוס את הלוגו שלכם (עוד משהו שחשוב לדאוג לו מראש) וכמובן – לשלם. זכרו: חשוב מאוד לבצע את התהליך של הדפסת חשבוניות וקבלות עוד לפני תחילת העבודה או ממש לאחר ביצוע העבודה הראשונה, כדי שתוכלו לנהל את ספרי ההכנסות וההוצאות שלכם בצורה מדויקת ומהימנה.

כרטיסי ביקור – אחד האמצעים היעילים ביותר לפרסום העסק שלכם. חשוב מאוד לדאוג להדפסה איכותית שלא תדהה לאחר תקופה קצרה, אלא תחזיק מעמד לאורך זמן, כמו גם לכך שהעיצוב יהיה מכובד מספיק, כדי שאנשים יבינו שמאחורי הכרטיס עומד עסק רציני.

תמונה באדיבות: pixabay

רול אפ – אם העסק שלכם הוא עסק פיזי כמו למשל חנות, חשוב מאוד שתדאגו להבליט את הנראות. הצבת רול אפ בפתח החנות, כזה שמציין את שם העסק ואיזה מבצע או שירות ייחודי שאתם מספקים – היא דרך מצוינת לגייס אליכם לקוחות חדשים. רול אפ כזה אינו דורש הוצאה כספית מאוד גבוהה, והוא יכול לשמש אתכם כיופי של מוצר פרסומי – לתקופה ארוכה.

שירות – זה אמנם לא דבר פיזי כמו חשבוניות או רול אפ, אבל שירות מקצועי מחד ואדיב מאידך הוא דבר שעסק חייב אם הוא רוצה לשרוד לאורך זמן. אם תדאגו לספק ללקוחותיכם שירות טוב והגון ולא תשכחו את החיוך – יש הרבה יותר סיכוי שהעסק שלכם יצליח ויחזיר פי כמה את כל מה שהשקעתם בו.

לסיכום: עסק בתחילת הדרך צריך לדאוג לבצע הדפסת חשבוניות, קבלות, כרטיסי ביקור ורול אפים, ולתת ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר. כל אלה יסייעו לו להשיג לקוחות חדשים, ולבצע נכון את כל מה שקשור בניהול ספרים, כמו גם יגדילו את הסיכוי שהעסק יפעל במשך שנים. בהצלחה!

Exit mobile version