Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

יתרונות ומאפייני מאוורר תקרה לגינה

מאוורר תקרה לגינה יגרום לכם לחייך ולשפר את הסגנון של עיצוב הגינה שלכם. אבל כמובן שיש במאוורר הרבה יותר ממראה טוב. בחירת המאוורר האידיאלי שלכם תהיה גם חסכונית באנרגיה ובגודל מושלם הן לגודל החדר והן לגובה התקרה הספציפי.

יחד עם זאת, אין שום סיבה שפונקציות אלו לא יגיעו עם היתרונות של עיצוב יפה. מאמר זה מציג את היתרונות החשובים של מאוורר תקרה לגינה שיתאים היטב לגודל הגינה שלכם ולסגנון שמועדף עליכם. האפשרויות הן אין סופיות, וזו ההזדמנות שלכם לשחק עם המון צבעים בהירים, גוונים חמים רכים או תערובת של שניהם.

המאפיינים המיוחדים של מאוורר תקרה לגינה

מאוורר תקרה לגינה שונה במאפייניו ממאווררי תקרה שמיועדים להתקנה בבית. מאווררי תקרה מותאמים לעמידות בתנאי מזג אוויר קשים ועמידים ללחות. הם מיוצרים מחומרים עמידים למים ללא חשש להצטברות קורוזיה.

וזה לא הכול. מאווררים לגינה כוללים להבים גדולים ומנועים עוצמתיים שמאפשרים יצירת תנועת אוויר בחללים פתוחים, בפעולה שקטה שאינה מפריעה את הנאת הישיבה בגינה.

הנה כמה יתרונות נוספים חשובים שמגיעים עם מאוורר תקרה לגינה:

מאוורר תקרה. צילום: ללא

פתרון מושלם לבילוי בקיץ

בקיץ הישראלי הקופח, כמעט בלתי אפשרי לצאת לבלות בגינה, אלא אם כן יש לכם מאוורר תקרה לגינה, שממוקם מעל פינת הצלייה או על תקרת הפרגולה. זהו פתאום מושלם לחום הקיץ, שמאפשר לארח בני משפחה וחברים, ליהנות מארוחות בחוץ, וליהנות מתנועת אוויר קרירה ונעימה גם ביולי-אוגוסט.

הבריזה הנעימה שמפיגה את החום ומצננת את הסביבה מיוצרת בזכות תנועת הלהבים של המאוורר, שמפזרים את החום ומחליפים את האוויר במשבי רוח נעימים באופן שווה, ועל הדרך גם מרחיקה חרקים, כך שהישיבה בגינה בעונת הקיץ אפשרית במהלך היום וגם בשעות הערב או הלילה.

לא מתפשרים על עיצוב

ניתן למצוא היום מאוורר גינה לתקרה במגוון סוגים ודגמים, בעיצובים מרהיבים, מידות וצבעים לבחירתכם. כך שתוכו להתאים את המאוורר החדש שלכם לעיצוב הגינה או הפרגולה, ולהמשיך את קו עיצוב הפנים של הבית.

גם אם הגינה שלכם גדולה, תוכלו לבחור שני מאווררים להתקנה בכל פינה של הגינה, וליהנות מבריזה מקיפה מכל הכיוונים. בחירת הדגמים והגדלים המתאימים תאפשר לכם, למשל, לבחור מאוורר אחד גדול ומאוורר קטן נוסף, שמיוצרים מחומרים וגוונים שונים, למשחק של מרקים ועיצובים.

תוכלו לבחור גם מאוורר עם גוף תאורה שישווה נופך מרגיע ונעים יותר לגינה בשעות הערב, וישדרג אותה כך שלא תרצו להפסיק לארח ולבלות מחוץ לבית, כשאתם ממש קרובים לבית.

Exit mobile version