Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כבר שריינתם תאריך? "קיץ של כוכבים" בשמורת הכוכבים הבינלאומית במצפה רמון

אירועי "קיץ של כוכבים" בשמורת הכוכבים הבינלאומית במצפה רמון, יתקיימו במהלך החודשים יולי -אוגוסט הקרובים ומבטיחים חוויה משפחתית מעוררת סקרנות ומעשירה שתגרום לילדכם להתעניין באסטרונומיה, ולכם ההורים – ליהנות ממקסימום זמן איכות במינימום עלות.

מגוון  חוויות  לכל המשפחה, קטיף עצמאי, סדנאות והפעלות וכמובן פעילויות אסטרונומיה ותצפיות מודרכות  עם טלסקופים מקצועיים על שפת שמורת הכוכבים היחידה במזרח התיכון בגובה 900 מטרים מעל פני הים, מה שמבטיח לכם לילות קרירים ונעימים – גם בשיא הקיץ. כל מה שנשאר לכם זה לבחור מקום, להזמין ולא לשכוח לארוז גם סוודר!

בשונה משנים קודמות הפעילות מתקיימת הפעם במגוון מוקדים, מה שיאפשר צפייה אינטימית יותר ומגוון רחב של בחירה לכל משפחה.

  1. מתחם הגבס – במקום הכי קסום שבעבר שימש מחצבה ושינה לאחרונה את ייעודו ונבנה לפני חודשים ספורים כמתחם תיירותי שבשלב הרצה. במתחם מגוון סגנונות לינה מעוצבים מלינה במאהל משותף הכולל מזרנים וכריות ועד מתחם קמפינג, במקום מקלחות חמות ושירותים. האירוח כולל ארוחת בוקר.
  2. מתחם "מעבר" "רוקדים עם כוכבים" – מתחם לינה הכולל אירועים ופעילויות לכל המשפחה: רוקדים עם כוכבים, פעילויות אסטרונומיה, פעילויות ריקוד ויצירה, שירותי בייביסיטר צמודים, צפייה בסרטי קולנוע בהשראת כוכבים.
    קיץ של כוכבים. צילום: יחצ
    כרמי הר הנגב. צילום: יחצ

    חוות נועם במדבר – מגוון סוגי לינה כולל פעילויות קטיף במטעי פירות בתוך בוסתן ,הפרחת עפיפונים .

  3. חוות צל מדבר – מגוון רחב של פעילויות מסיורי שטח ליליים בעקבות זוחלים משחקי חץ וקשת לילדים, פעילות של מציאות מדומה באווירת מסע בין כוכבים על מסך רחב ועוד ועוד.
  4. חוות כרמי הר הנגב – מבחר סוגי לינה: קמפינג, לינה במאהלים ממוזגים וצימרים מפנקים אפשרות לארוחות.
  5. פונדק רמון מרשת ישרוטל – חבילות כוללת אסטרונומיה בתאריכים נבחרים
  6. אור חאן – ברובע הבשמים באזור התוסס של גלריות, פאבים ומסעדות, סיור במפעל הבשמים הסמוך, אירוח כולל ברנאץ', השתכשכות בבריכות הקטנות, תצפיות ועוד.

איך נרשמים?

טלפון מרכז המידע: 050-5988588
ימים א-ה', בין השעות 09:00-14:00
לפרטים נוספים, תאריכים ומחירים: http://bit.ly/2LK7A1c

חוויה לגדולים ולקטנים. צילום: יחצ
חניון הגבס. צילום: יחצ
Exit mobile version