Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיסויי ראש בעונת הקיץ – עצות ללבוש נוח וקליל

מיכל אסולין, מעצבת המותג "שבלולה", מייעצת לנשים נשואות כיצד ללבוש כיסויי ראש מתאימים לעונת הקיץ. בראייתה, כדאי לבחור במטפחת קלה לקשירה אשר עשויה גם מבדים קלילים יותר, וכמובן שאסור לוותר על הלהיט החדש: "סינר טורבן".


צילום: מיכל אסולין

ריח הצוף העולה באוויר, שמש מפציעה דרך החלון והשמיים כחולים ובוהקים. ניחשתם נכון, כל אלו מעידים על דבר אחד – הקיץ בפתח וכדאי מאוד שנתכונן לבואו. חילופי העונות, שינויי מזג האוויר והטמפרטורה החיצונית, ולא פחות מכך, גם הפנימית אצל כל אישה ואישה באשר היא, דורשים מאתנו לשנות את סגנון הלבוש שלנו בהתאם. בכלל זה, גם את כיסוי הראש, אשר מזמן הפך להיות פריט לבוש מכתיב וחשוב.

כמובן שאלו אשר לובשות כיסוי ראש מלא, לא יוכלו לוותר על "כובע הבובו" מתחת למטפחת ומתחת לכיסוי הראש. אך במספר דרכים פשוטות בהחלט ניתן יהיה להקל על עצמנו, על ידי בחירת כיסוי הראש שנשים מעליו.

בעונה חמה זו, כדאי לבחור בדרך כלל במטפחת פחות מסורבלת מבחינת הקשירה, ועם כמות פחותה של בד כמה שאפשר. כמו כן, אם אפשר, עדיף בעונת הקיץ לבחור לחבוש מטפחת מבדים קלילים יותר ונעימים יותר.

אחת המטפחות העונה על צרכים אלו ויכולה להקל עלינו בעונה החמה, הנה מטפחת מדגם "סינר טורבן", מטפחת שפותחה במיוחד בתקופה האחרונה בגזירה חדשה. המטפחת נותנת מראה טרנדי ומודרני, וכוללת קשירה מאחור בלבד, ללא כל ליפוף ותוספות אחרות.

המטפחת בעלת גזרה ייחודית ושומרת על המראה הנפוח, הקלאסי והאצילי, גם ללא אפשרות הליפוף. דגם זה של מטפחות, ניתן להשיג גם מבדים קלילים, שמתאימים יותר לימי חול, וגם מבדים חגיגיים יותר, שנותנים מראה יוקרתי ללבישה בשבתות, חגים ואירועים מיוחדים.

לצד זאת, ניתן לשדרג את המראה על ידי הוספת סרט מעוצב מקדימה או מאחור, בתוספת של סגירת סקוטש. זאת, כמובן, במגוון רחב של צבעים ועיצובים שונים שמומלצים בעיר בעונת הקיץ, ובכללם הירוק, הכתום והחרדל.

לסיכום, כהכנה מתאימה לקיץ, חשוב שיהיה בארון בגדים של כל אישה, פריט בסיסי חשוב כמו מטפחת מדגם "סינר טורבן" על בסיס ג'ינס, המורכבת בחלקה הקדמי ממנג'ט דמוי עור בצבע כחול, ובחלקה האחורי מבד ג'ינס לייקרה בצבע כחול קליל ונעים. המטפחת הזו, תוכל לתת לך מראה ספורטיבי ואלגנטי, והיא תוכל להשתלב בקלות רבה במראה היום יומי בכל ימות השבוע. בשבתות, ניתן לשדרג את ההופעה על ידי הוספת סרט מעוצב במגוון צבעים בהתאם ללבוש, כך שיוכל להתאים לכל הופעה.

 מיכל אסולין, מעצבת המותג "שבלולה" מטפחות – 054-5830277.

Exit mobile version