Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד אפשר לנקות את הבית לפסח?

חג הפסח ממשמש ובא ורבים כבר מתחילים לנקות את הבית, לאוורר אותו, למיין ולהשליך חפצים, ואף לרכוש חפצים וריהוט חדש שיקנו אווירה נעמה ורעננה בחלל. ניקיון הבית לפסח דורש ארגונים ומשימות רבות ולכן חשוב לדעת כיצד אפשר לבצע ניקיון בצורה קלה.

אז איך מנקים דירה ובית לקראת פסח? כמה טיפים בהמשך.

שכירת חברת ניקיון – אם אתם רוצים ליהנות מבית נקי וללא מאמץ תוכלו באמצעות חברת ניקיון לבחור שלל שירותים ממבחר שירותי ניקיון ותחזוקה לבית. באמצעות חברה מסוג זה ניתן גם ליהנות מפוליש לרצפות, גם מניקוי יסודי לבית, מתיקונים ושיפוצים קלים ברחבי החלל, מפינוי פסולת מהחצר, ואף משירותי תיקון וניקוי ספות ושטיחים.

ניקון עצמאי – אם בחרתם לנקות את הבית לבד ללא עזרה של אנשי המקצוע: חשוב שתנקו את המקומות החשובים והנסתרים שאתם לא תמיד מצליחים לנקות בחיי היום יום, והקנו להם ניקיון יסודי שיחזיק מעמד לחודשים רבים.

נקו את הארונות בבית, את הדלתות של הארונות ואת דלתות הבית והכניסה. בצעו ניקיון של החצר ופינוי פסולת למען חצר נקיה יותר מחקרים ורמשים.

אל תתייאשו. צילום: pixabay

עוד חשוב לבצע הזזה של מיטות וריהט כבד ולנקות תחתיהם אבק ולכלוך. מיינו את הביגוד שבארונות והחליטו אילו בגדים את תורמים לנזקקים ובכך פנו את הארון שלכם.

אווררו שמיכות ואחסנו שמיכות עבות ששימוש אתכם לחודשי החורף. בצעו ניקיון בטוח וזהיר של חלונות והיעזרו בשירות של חברת ניקיון לצורך ניקיון חלונות בסנפלינג.

ניקיון יסודי – כעת שניקיתם כמה וכמה חלקים חשובים בבית, יש לבצע ניקיון יסודי וכללי בכל רחבי המבנה. התחילו לנקות אבק מהמשטחים הגבוהים ביותר של הבית עד למשטחים הנמוכים ביותר. נקו אסלות וכיורים, ובצעו ניקוי של אבק משידות וממשטחים כמו גם ממשטחי שיש ודלפקים.

כעת באמצעות חומרי ניקוי ייעודים הבריקו את כלל החפצים והריהוט בבית ושפכו כמות די גדולה של מים עם חומר ניקוי על גבי המרצפות. גרפו את המים לניקוזים ייעודיים ובכך תוכלו לנקות את הבית באופן יסודי.

כעת שהבית שלכם נקי מאוורר ומוכן לאירוח, זה הזמן ולחגוג את חג הפסח בצורה הכיפית והנעימה והנקייה ביותר שיש, תוך קבלת ניקיון יסודי שילווה אתכם למשך תקופה ארוכה.

Exit mobile version