Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד גם חנויות עם וותק של שנים יכולות לנהל את החשבונות שלהן חכם יותר  

ניהול מקצועי של חנות איננה עניין של מה בכך. עם הזמן, כולנו לומדים לפתח הרגלים, גם בעלי חנויות ומנהלים של חנויות. זה מה שיוצר את השגרה שלנו, לטוב אך לפעמים גם לרע. אך הרגלים לא מוצלחים חשוב וכדאי לשנות, בפרט בנושא ניהול החשבונות.

להלן נראה כיצד גם חנויות עם וותק של שנים יכולות לנהל את החשבונות שלהן חכם יותר.

קבלות מנייר זה כל כך מיושן

צילום:pixabay

בכל חנות שמכבדת את עצמה יש קופה רושמת. קופות ממוחשבות הן למעשה מערכות חכמות שמאוד עוזרות לניהול הכספי השוטף. אך האם זה מספיק? אם אתם מנהלים חנות וותיקה ואתם עדיין רושמים קבלות או חשבוניות מס באופן ידני, הגיע הזמן לשנות. לצד קופה רושמת, תתחילו להפיק חשבוניות אונליין. זה דבר כל כך פשוט ונוח, שזה פשוט מתבקש. החיבור למערכת נעשה באינטרנט. לא צריך לקנות תוכנה או לבצע שדרוגים בכל חודש מחדש. אחרי שנרשמים לשירות חשבוניות אונליין כבר לא צריך להתעסק עם קבלות מנייר. זה מה שנקרא – רישום חכם.

לתייק זה לא בשבילי

חנויות וותיקות לפעמים מתקשות לוותר על כל מיני תיוקים של מסמכים חשבונאיים. בקלסרים נשמרים כל אותן חשבוניות, קבלות ועוד מיני מסמכים כגון הזמנות. אם חשבתם שזה דבר הכרחי שאי אפשר בלעדיו, הגיע הזמן ללמוד ולהתקדם. ניהול חשבונות חכם, שכולל גם חשבוניות אונליין, מביא לכדי סיום את הרוטינה המתישה של תיוק וסדר בניירת. אותה מערכת ניהול חשבונות מתקדמת שומרת בענן את כל הרישומים הממוחשבים שלכם. אפשר לומר שמרגע שנרשמים, כל מסמך שמפיקים שמור ומתויק ויש אליו גישה מידית. בלי לגשת לקלסר כזה או אחר, אפשר לדעת אילו לקוחות קיבלו הצעת מחיר או מה היה היקף המכירות לתקופה. בצורה כזאת, הכל מסודר יותר. כך, גם ניהול החנות הוותיקה, מבחינה חשבונאית הופך להרבה יותר מוצלח.

מערכת חשבוניות לחנות בדיגיטל

חנויות וותיקות שרוצות להישאר רלוונטיות, שוקלות ברצינות להתחיל לפעול גם אונליין. חנות מקוונת שמציעה את אותם המוצרים במשלוח עד הבית משיגה גידול ניכר בהכנסות. אם אתם מפעילים שירות שכזה או אפילו שוקלים אותו, חשוב שתדעו דבר פשוט. לצד מערכת סליקה מקצועית, כדאי ורצוי לשלב מערכת אוטומטית להפקת חשבוניות. אותה מערכת שמאפשרת לכם להפיק מסמכים חשבונאיים באופן יזום תתאים גם לניהול פעילות דיגיטלית. כך הופכים את החנות הוותיקה והטובה לעוד יותר רלוונטית. כך מגיעים לעוד ועוד לקוחות מבלי להעמיס בירוקרטיה ומבלי שצריך להשקיע יותר בניהול החשבונות.

התחשבנות בוואטסאפ זה ממש פשוט

הרבה מאוד חנויות וותיקות מעניקות ללקוחות הקבועים אפשרות להזמנות ומשלוחים. ירקנים, בעלי חנויות לחיות מחמד, חנויות לצרכי כתיבה וכיוצא באלה. אם גם אתם רוצים לשפר ולייעל, שימו לב. יש אפשרות לנהל את החשבונות בצורה מתוחכמת ויעילה, בשילוב עם וואטסאפ.  למשל, אפשר לשלוח את החשבונית לאו דווקא למייל של הלקוח אלא ישירות לוואטסאפ שלו. לא צריך להדפיס עבורו חשבוניות או לזכור להפיק חשבונית מאוחר יותר. הכל נעשה מהר, כאן ועכשיו.

כמו כן, ניתן לאפשר ללקוח לשלם באופן מידי עבור המשלוח שהגיע אליו, וגם זה בעזרת ובשילוב וואטסאפ. כפי שראינו, יש כמה וכמה היבטים שבהם יכולה גם חנות וותיקה לנהל את החשבונות טוב יותר. ניתן במקביל ליעל את הגבייה, לשפר את השירות ללקוח, לאפשר תשלומים בקניות מקוונות. חשוב לציין כי עלות השירות איננה גבוהה. למעשה זה שירות משתלם יותר מכל חלופה אחרת.

 

Exit mobile version