Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד הצליח משה צוק לרתום את הצלחתו העסקית לטובת החברה הישראלית?

משה צוק, היזם ואיש העסקים שממנף יזמים ישראלים צעירים כבר הטביע חותם במגוון חברות צעירות, בהן בחר להשקיע כשותף פעיל. בין החברות הללו samsara luggage, שפיתחה מזוודות חכמות, שבאמצעותן ניתן, בין היתר, להטעין מכשירים ניידים. הפתרון היעיל והחכם שהיא נותנת לאבדן מזוודות, ולשיפור חווית המשתמש במהלך נסיעות וטיסות הוא מה שהפך אותה לחברה כל כך מצליחה שכבר נסחרת בבורסה בארה"ב.

משה צוק רותם את הקדמה ופורץ לשווקים החמים

המזוודות החכמות של חברת samsara luggage מתחברות לאפליקציה בנייד, ומאפשרות לבעליהן לעקוב אחר מיקומן בכל עת, ובכך מעניקות להם שקט נפשי ופיקוח על מיקום המזוודה לאורך כל הנסיעה, מה שמפחית באופן כמעט מוחלט את הסיכוי שהמזוודה תאבד בדרך, וגם אם היא נשכחה בתא המטען של המונית, ניתן לאתר אותה בקלות רבה.

חתירה לאיתור שווקים מתפתחים וקהלי יעד חמים

השקעתו של משה צוק בחברה נוספת, בשם "Algo Wix" עתידה לגרוף הצלחה רבה מאחר והיא פועלת בשוק מתפתח ומאוד מבוקש בשנים האחרונות. החברה מייצרת משאפים רפואיים, שנועדו לשמש את צרכני הקנביס הרפואי, כך שיוכלו לשלוט בכמות התרופה שהם צורכים ובמינון שלה. הפיתוחים השונים של חברת Algo Wix נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד, וחלקם אף נסחרים בהצלחה ותהליך שיווקם מתרחב בכל עת.

הסוד העסקי שעומד מאחורי ההצלחה של משה צוק

הצלחתו העסקית של משה צוק החלה לפני כמעט 3 עשורים, כשהצטרף למפעל השיש של אביו, שבזמנו עסק בייצור ובשיווק מוצרי שיש למטבחים. משה צוק, שבחר למנף את פעילות המפעל ובמקביל זיהה צורך גלובלי למוצרי השיש, החל להרחיב את מוצרי החברה ולאורך שנים הצליח באופן הדרגתי ועקבי להגיע אל כל קהלי היעד, בסקטור הפרטי, העסקי והמוסדי, בארץ ובעולם.

חברת "צוק מוצרי שיש בע"מ", שפועלת תחת קבוצת צוק, משווקת היום אריחי שיש, אבן טבעית וגרניט לאנשי המקצוע המובילים בתחום העיצוב, הבנייה, ההנדסה והאדריכלות, למשווקים הגדולים של מוצרי השיש ברחבי הארץ וללקוחות פרטיים ברחבי הארץ כולה.

צילום: Pixabay

תחת הקבוצה פועלת גם חברת "אופק ביצוע בע"מ", שמתמחה בייבוא ובהתקנה של מדרגות שיש, אבן טבעית וגרניט, ונחשבת למובילה בתחומה בישראל.

חברת "Zuk China", היא הנציגה של הקבוצה במזרח הרחוק. החברה, שמנוהלת ופועלת על ידי אנשי מקצוע מקומיים, עוסקת ברכש מקומי ובייצוא של מוצרי שיש לאירופה ולארה"ב.

הקבוצה הקימה גם נציגות אירופאית באיטליה, חברת "claret", שעוסקת גם היא בשיווק אריחי שיש ואבן טבעית לרחבי אירופה וארה"ב, ומנוהלת ומתופעלת על ידי אנשי מקצוע מקומיים, שבקיאים בתנודות השוק ובצרכי השוק המקומיים.

כשהן מנצלות יחד את כוח הקנייה ואת קשרי הספקים שלהן, חברות הבת של קבוצת צוק תחת ניהולו של משה צוק, מצליחות להרחיב את פעילותן באופן עקבי לאורך שנים.

תרומה לקהילה ופיתוח דור העתיד

הודות לפעילותו העסקית הענפה, מצליח משה צוק לתרום גם לפיתוח דור העתיד – בהשקעה ביזמים הצעירים שהזכרנו קודם לכן, אך מעבר לכך, בתרומה לעיצוב חברה שוויונית והוגנת לכל אחד ואחת.

לאחרונה תרם משה צוק 1/2 מיליון ש"ח לתכנית "גדולים במדים", ויחד עם עמותת "יד לילד המיוחד" הוקמה יחידה בצה"ל, שקרויה "יחידת קלרה", על שם אמו של משה צוק.

היחידה, שנועדה לקלוט נוער על הספקטרום האוטיסטי מאפשרת לכ – 400 חיילים וחיילות לשרת בשירות צבאי מלא ולקבל כלים וסיוע לקליטה הדרגתית ומוצלחת בחיים האזרחיים בתום השירות.

כשהוא מאמין בפיתוח דור העתיד, ממשיך משה צוק לאתר אחר השקעות עסקיות וקהלים פוטנציאליים, הן להרחבת פעילותו העסקית והן לבניית חברה טובה ושוויונית יותר בישראל.

Exit mobile version