Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד לבחור גן אירועים לחתונת חורף?

רוב הזוגות מעדיפים לחגוג את יום החתונה שלהם בקיץ. אולם בעונה זו של השנה ישנו ביקוש רב, האולמות וגני האירועים בתפוסה מלאה ועל כן פחות זמינים וכתוצאה מכך המחירים מרקיעים לשחקים. לכן בשנים האחרונות נהיה זה יותר ויותר אופנתי לבחור דווקא בחתונת חורף

חתונות חורף מאוד ייחודיות, מזג האוויר יוצר אווירה רומנטית, הן כוללות אפשרויות מפנקות שלא קיימות בחתונת קיץ והן משדרות הרבה יותר אינטימיות. כמו כן, בעונה זו של השנה המחירים של אולמות וגני אירועים יורדים במידה משמעותית. וכאשר היתרונות עולים על החסרונות וכל הצדדים משוכנעים, כל שנותר לעשות הוא למצוא את המיקום הנכון לחתונת חורף, בעזרתם של הטיפים הבאים.

מהו הקונספט של האירוע?

גן אירועים – גם בחורף. באדיבות Pixabay

חשיבה מבעוד מועד על הקונספט של האירוע תעזור לכם לסנן את המקומות שפחות מתאימים ליום החתונה שלכם. כך למשל אם אתם חולמים על אירוע כפרי, אולם אירועים מפואר ומודרני יהיה פחות הכיוון שלכם ולהיפך, כאשר אתם חושבים על אירוע יוקרתי יהיה עליכם לבחור גן אירועים בהתאם. כמו כן, דאו כי העיצוב בו אתם בוחרים אינו מתנגש עם אופיו של המקום, שכן לכל גן אירועים יש אווירה ייחודית שאופיינית רק לו.

גודלו של המקום

פרמטר נוסף שיעזור לכם לבחור את גן האירועים לחתונה החורפית שלכם הוא הגודל. הגודל כן קובע במקרה הזה ועל גן האירועים שתבחרו להיות גדול מספיק כדי להכיל את כמות המוזמנים שלכם וקטן מספיק כדי לשדר אינטימיות וחמימות. גן האירועים סיטרוס בשרון מתאים לאירועים של עד 800 איש ועיצובו היוקרתי והמודרני יקנה לכל אירוע שיערך בו תחושה קסומה וייחודית.

חימום ומאפיינים עונתיים

כאשר עורכים חתונה בחורף, לוקחים סיכון שיירד גשם ביום האירוע. לכן חשוב לבדוק כי במקום ישנו חימום ראוי על מנת שלאורחים שמגיעים לחגוג עמכן יהיה כמה שיותר נעים. לא היינו רוצים שהאורחים בחתונה ישבו עם מעילים ולכן יש לחשוב על הפתרונות האלו מבעוד מועד. כמו כן, לא יזיק לשלב מאפיינים עונתיים באירוע שלכם. בדקו מול האולם האם ניתן לשלב כל מיני גימיקים נחמדים אשר יהפכו את החוויה לכמה שיותר ייחודית ומקורית.

גן האירועים סיטרוס בשרון משלב בין טבע ועירוניות לחוויית האירוח המושלמת. לכן אם ברצונכם לערוך חתונה חורפית מיוחדת ויוקרתית זה יהיה המקום המושלם עבורכם להוציא את החזון לפועל ולהתחתן במבנה קלאסי, מרשים ובעל אווירה ייחודית.

Exit mobile version