Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד לפנות את הדירה שלכם ללא מאמץ והוצאות?

כיום כבר לא צריך לשלם לחברת הובלה על פינוי הדירה. למעשה, על ידי פנייה לגורמים הנכונים וניצול הכוח של רשת האינטרנט, ניתן לפנות את הדירה שלכם באופן מהיר, פשוט וללא כל הוצאות מיותרות. אז אם אתם זקוקים לפינוי בזמן הקרוב וממש לא רוצים לשלם הון על העניין, אסור לכם לפספס את הכתבה הבאה

בחרו בחברה שתבצע את הפינוי בחינם

בשוק הישראלי ניתן למצוא לא מעט חברות שיבצעו פינוי איכותי של הדירה שלכם. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחסוך אלפי שקלים וליהנות מפינוי חינמי לחלוטין, כדאי לשכוח מחברות ההובלות הוותיקות ולהתמקד בחברות הפינוי החדשות. באדיבות עדי פינויים, תוכלו לפנות את דירתכם בחינם וליהנות מניקוי מלא ללא כל תוספת תשלום.

מסרו את הרהיטים הישנים לתרומה

פינוי הדירה לא צריך להיות עניין יקר. באדיבות: Pixabay

ישנם מגוון של גופים וולונטריים אשר ישמחו לקחת את הרהיטים הישנים שלכם ולהעביר אותם למשפחות במצוקה. ניתן ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה שבה אתם מתגוררים או לפנות לאחד מעמותות הצדקה הקרובות למקום מגוריכם. כך, תוכלו למסור את המיטה הישנה או את השידה שלכם למי שבאמת צריך אותה.

פרסמו את תכולת הדירה באינטרנט

ברחבי האינטרנט ישנם שפע של אתרים אשר מתמחים במסירה של חפצים מיד שנייה ולא מעט עמודי פייסבוק אשר מוקדשים לעניין. ניתן לפרסם את התכולה שלכם בכל אחד מהם ולהציע את מרכולתכם לכל מי שמעוניין. יחד עם זאת, מומלץ שלא לפרסם את מספר הטלפון שלכם ולהודיע על מועד מסירה סופי כבר בתחילת הפוסט. כך, תוודאו שלא יצלצלו אליכם גם חודשים לאחר שנפטרתם מכל החפצים הישנים.

שאלו חברים, משפחה וקולגות אם הם מעוניינים במשהו

אחת הדרכים הוותיקות ביותר לפינוי תכולת הדירה שלכם היא פשוט להודיע לכל המקורבים לכם על העניין. שאלו את המשפחה, החברים הקרובים והקולגות מהעבודה ובררו אם מישהו יהיה מעוניין במשהו – רגע לפני זריקה. בלא מעט מקרים אתם תופתעו לגלות כיצד הדברים שאתם עומדים לזרוק, יהפכו למבוקשים בתוך שניות ספורות.

לסיכום, אל תשלמו הון על חברת הובלות כאשר יש לכם כל כך הרבה אפשרויות לפנות את דירתכם בחינם וללא כל מאמץ. פנו אל חברות הפינוי הגדולות, פרסמו בקבוצות הפייסבוק הנכונות ובררו עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה כיצד ניתן לבצע תרומה מועילה.

המאמר נכתב באדיבות עדי פינויים, חברת הפינוי שמעניקה לכם אופציה לפינוי דירה בחינם – בכל דירה או בית ברחבי הארץ.

Exit mobile version