Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד נבחר מזון בריא ואיכותי לכלב שלנו?

הכנסתם אליכם לבית כלב חדש, ואתם מעוניינים לקנות לו אוכל? הכלב שלכם כבר לא אוכל את האוכל שהוא התרגל לאכול עד כה? בחירת מזון בריא ואיכותי לכלב היא לא עניין של מה בכך.

האוכל חשוב לכלב בדיוק כמו שאוכל חשוב לנו בני האדם. האוכל לא רק צריך להיות טעים, הוא אמור להיות כזה שמביא איתו יתרונות נוספים. הרי האינטרס שלכם יהיה להעניק לכלב שלכם את כל הסיבות להיות בריא ומאושר. הכנו לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לבחור את המזון האידיאלי, גם אם זוהי הפעם הראשונה שלכם. 

הקשיבו להמלצות של אחרים

היום תוכלו לשמוע בקלות המלצות רבות של בעלי כלבים אחרים. בעת בחירת אוכל יבש לכלבים יהיה עליכם להתייחס לחוות הדעת של אלה שכבר ניסו אותו. הם יכולים לספר לכם דברים טובים על האוכל, אך גם דברים פחות טובים. מבחינתכם תרצו לשמוע את הפלוסים וגם את המינוסים לפני שתבצעו רכישה. הרי הבחירה שתעשו היא זאת שתשליך באופן ישיר על הבריאות של הכלב שלכם. לא תרצו לעשות בחירה שבדיעבד תתגלה לכם בתור בחירה לא נכונה או לא טובה.

 צילום: canva

התייעצו עם הווטרינר שלכם

אין לכם מושג מה אתם צריכים לבדוק כאשר אתם קונים אוכל לכלב שלכם? זה לגיטימי לגמרי, הרי רוב בעלי הכלבים לא מגיעים עם ידע נרחב בעולם הזה. כדי שתוכלו לעשות בחירה טובה תוכלו להתייעץ עם הווטרינר שלכם. הוא מכיר את כלבכם בצורה הכי טובה, לכן הוא ידע גם מה הכי מתאים עבורו. נדגיש כי אינכם מחויבים לקנות את המזון דרך הווטרינר עצמו, תוכלו לעשות את הרכישה מכל חנות חיות אחרת. השיקול מאיפה לקנות את האוכל הוא רק שלכם.

תחפשו מראש יצרנית מוכרת 

לא מעט שחקנים חדשים נכנסים בכל שנה לתחום הספציפי הזה. כל הזמן תוכלו לראות עוד חברות חדשות שמציעות אוכל יבש לכלבים בהתאמה אישית. אל תתפתו לבחור מזון של יצרנית חדשה כי אינכם מכירים אותה. תמיד טוב לבחור מזון של יצרניות מוכרות אלה שתוכלו לסמוך עליהן. הרי יצרנית מוכרת תהיה יצרנית עם שם, כזאת שלא תרצה לפגוע בו. היא תעשה כל מה שאפשר על מנת לייצר לכלבכם את המזון המושלם עבורו.

המחיר של המזון שאותו תרכשו

אף אחד לא מחייב אתכם לשלם מחיר מופקע בעת רכישת אוכל יבש לכלבים. עם זאת מוטב שלא תבחרו את המזון הזול ביותר כי האיכות שלו תהיה בהתאם. המחיר שתשלמו על שק אוכל לכלב משפיע על מה שהוא מכיל בתוכו כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם. מזון איכותי ובריא יהיה קצת יותר יקר בהשוואה למזון פשוט. השיקולים הכספיים לא אמורים להניע אתכם כאשר אתם ניגשים לבחור אוכל לכלב שלכם.

Exit mobile version