Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כיצד תמכרו את הזהב שלכם בבטחה וברווח?

אם החלטתם שאתם רוצים למכור את התכשיטים הישנים שלכם ולהפוך את הזהב הוותיק למזומנים של ממש, כדאי שתקדישו זמן לתהליך המכירה. החל מבחירת המועד האופטימלי ועד לביצוע נכון של תהליך השקילה, בכתבה הבאה תמצאו את כל הדברים שאתם חייבים לדעת בכדי למכור את הזהב שלכם באופן בטוח וברווח מקסימלי

חכו למועד הנכון – מכרו את הזהב כשהוא מגיע למחיר שיא

לא כולם יודעים זאת, אך קיים מחיר רשמי לכל גרם זהב והוא משתנה מדי יום. למעשה בורסת הזהב היא לא שונה מכל בורסה אחרת והיא תנודתית למדי – עניין שמצריך מעט אסטרטגיה וקצת תכנון מקדים. מסיבה זו, חשוב להיות עם היד על הדופק ולמכור את הזהב שלכם רק בתקופות שבהם השווי שלו מטפס לנקודות שיא.

קבלו כמה הצעות מחיר לפני שאתם מחליטים

בכדי שתעשו את העסקה הטובה ביותר, אסור לכם להתפתות להצעה הראשונה שאתם מקבלים. ערכו סקר שוק בין כמה גורמים ותופתעו לגלות כיצד על אותו תכשיט אתם תקבלו הערכות שונות לגמרי. למעשה, משום שכל תהליך של קניית זהב הוא מהלך עסקי של ממש, חשוב לקבל מספר הצעות מחיר בטרם ביצוע העסקה ולבחור במשתלמת ביותר.

בקשו שיגיעו אליכם הבית ויבצעו את השקילה אל מול עיניכם

זהב. באדיבות Pixabay

כדי למזער כל סכנה של שוד, חשוב לבקש שתהליך המכירה יתבצע ישירות בבית שלכם. בצורה זו אתם לא תיאלצו להסתובב עם רכוש יקר ברחובות ותהיו עדים מלאים לתהליך השקילה. פה למשל תמצאו חברה של קניית זהב שתשמח להגיע לביתכם ולהציע לכם שקילה איכותית,תוצאות שמגיעות עד לרמת המיליגרם והצעת מחיר הוגנת בעבור הזהב שלכם.

אל תתפשרו על זיכוי לרכישה עתידית או על צ'ק דחוי

בכדי ליהנות באופן מיידי מהמכירה שאתם מבצעים, אסור לכם להתפשר על זיכוי או על צ'ק דחוי. זיכוי יחייב אתכם לבצע רכישה חוזרת בחנות ספציפית ולמעשה יגרום לכם להוציא כסף נוסף. גם מצ'קים כדאי להימנע. במקרה הטוב אתם עלולים לשלם עמלה יקרה ואילו במקרה הפחות טוב – אתם עלולים למצוא את עצמיכם עם צ'ק שלא יכובד בידי הבנק שלכם.

לסיכום, בכדי למכור את הזהב שלכם באופן בטוח ורווחי, חייבים להקפיד על כמה כללים פשוטים. חשוב לשים לב למחיר הגולמי של הזהב בבורסה העולמית, לחכות לטיימינג הנכון ולא להתפתות להצעה הראשונה שאתם מקבלים. התעקשו שכל תהליך השקילה יתבצע בביתכם ואל מול עיניכם ותדעו שעשיתם עסקה משתלמת.

Exit mobile version