Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כך תבחרו את הריצוף המתאים לבית שלכם

כאשר אתם מעוניינים ברכישת ריצוף לבית, ישנם מספר פרמטרים עיקריים שעליכם להתייחס אליהם לפני שאתם מגיעים אל מעמד הבחירה, על מנת להבטיח כי אתם אכן בוחרים בבחירה האידיאלית עבורכם, כזו שתשרת את האינטרסים שלכם על הצד הטוב ביותר.

בחירת ריצוף לבית היא בחירה אשר משתנה בין החללים השונים בבית. כאשר אנו מדברים על הריצוף בשטחים המרכזיים יותר בחלל הבית במרבית המקרים הבחירה תהיה במרצפות שיש או לחילופין ריצוף גרניט פורצלן בגימור מט או בגימור מבריק, בעוד כי עבור השטחים הרטובים בחלל הבית הבחירה תהיה במרצפות גימור מחוספס, כזה שתפקידו למנוע החלקה.


מה חשוב לקחת בחשבון טרם בחירת ריצוף לבית?


בחירת ריצוף לבית היא בחירה חשובה במיוחד, הן מבחינת הקו העיצובי המנחה והן מבחינת מידת התחזוקה לטווח הרחוק. כאשר אנו מדברים על ריצוף הבית, ניכר כי מדובר על הקנבס הגדול ביותר שנמצא בחלל הבית שלכם, כזה המהווה את הבסיס המרכזי לעיצוב המנחה את יתר הבית, כזה שתרצו להשקיע בו במהלך השיפוץ או בניית הבית החדש שלכם. השיקול העומד מאחורי בחירת הריצוף המתאים עבור הבית שלכם יהיה מורכב ממספר גורמים שונים ומגוונים כדוגמת האווירה בה אתם מעוניינים, האמירה העיצובית בה אתם מעוניינים, מידת הנוחות והפרקטיקה ועוד מגוון גורמים שונים שיעניקו לכם את האפשרות ליהנות מהריצוף המתאים ביותר עבור חלל הבית שלכם.

 קרדיט: FREEPIK


מה עדיף – ריצוף מט או ריצוף מבריק?


חשוב לציין כי השאלה מה עדיף היא לא השאלה הנכונה שכן, מדובר על שני דגמים איכותיים, כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות משל עצמו, כאלה אשר באים לידי ביטוי בטקסטורות השונות, התחזוקה המשתנה ובגוונים המשתנים מריצוף לריצוף. כמו כן, חשוב לוודא כי אתם סגורים על האלמנט העיצובי של חלל הבית שלכם טרם בחירת הריצוף. יחד עם זאת, חשוב לציין כי תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב פנים שיעניק לכם את האפשרות להגיע אל הקו העיצובי שנמצא בראש שלכם, באופן כזה שכל הריהוט והאבזור בחלל הבית יתאימו אחד לשני.
ריצוף מבריק הוא ריצוף שעשוי להגיע בדגם שיש או לחילופין בתור ריצוף גרניט פורצלן אשר מגיע בגימור מבריק או לחילופין מבריק חלקית. כאשר אנו מדברים על ריצוף מבריק, הרי שמדובר על ריצוף שמעניק תחושה נקייה ונעימה וכמו גם, מדובר על ריצוף המגיע במגוון רחב של דגמים אשר עשויים להשתלב באופן טבעי עם כל עיצוב אפשרי. אחד היתרונות היותר בולטים המתלווים אל שימוש בריצוף מבריק יהיה קלות התחזוקה שלו שכן, מדובר בריצוף שמתנקה בקלות, כזה שמצריך פוליש אחת לתקופה במטרה לשמור על המראה הנוצץ והמבריק שלו, ללא צורך בשום פעולה נוספת.

Exit mobile version