Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כך תבחרו מקום לינה מושלם בירושלים

ירושלים היא אחת הערים המפורסמות בעולם ורבבות תיירים מגיעים אליה בכל שנה מכל קצוות תבל. עבורנו הישראלים היא ממש מעבר לפינה, במרחק נסיעה קצרה מן המרכז במכונית פרטית, באוטובוס או ברכבת. יש המון מה לראות ולעשות בירושלים, מוזיאון המדע הענק, גן החיות התנ"כי, טיול בסמטאות העיר העתיקה, ביקור בכותל ובמערות הכותל (בתיאום מראש), צפייה בחזיון אורקולי ממש על החומות העתיקות שנותרו מאותן תקופות היסטוריות ועוד. 

ניתן בהחלט להגיע לירושלים לביקור בן יום אחד, כדי לבקר באתר מסוים או פשוט כשמרגישים געגוע לאווירה הייחודית, לאוכל במסעדות המקומיות, לנשנש בייגלה עם זעתר בעיר העתיקה וכד'. אולם, מכיוון שעיר הבירה שלנו היא כה עמוסת אטרקציות, כדאי לבלות בה, מדי פעם, חופשה בת כמה ימים. מי שמתכננים חופשה כזו צריכים לבחור מקום לינה מתוך היצע גדול ומגוון של מלונות, בתי הארחה, דירות Air BnB, אכסניות והוסטלים. אספנו עבורכם מידע כללי מועיל וטיפים שיסייעו לכם לבחור את מקום הלינה המושלם לחופשה הבאה שלכם בירושלים.

מלונות מפוארים יותר או פחות

בירושלים פועלים כמה מן המלונות המפורסמים והאיכותיים ביותר בישראל, דוגמת מלון המלך דוד הוותיק (מלון שנחשב יוקרתי עוד בתקופת ימי המנדט), מלון וולדורף אסטוריה המפואר (שנבנה במקום בו עמד מלון פאלס ההיסטורי תוך שימור חזית הבניין המרהיבה), מלון אמריקן קולוני המודרני, מלון ספא הרברט סמואל בעל המוניטין הבינלאומי ועוד. מי שבוחרים להתפנק בחדר במלון 5 כוכבים בירושלים ישלמו בין 600 ל-2,000 שקל ואף יותר לאדם ללילה.

צילום: יחצ

מי שרוצים להתרווח בחדר במלון, עם כל הפינוקים הנלווים כגון עזרה בנשיאת תיקים ומזוודות אל החדר וממנו, ניקוי החדר והצעת המיטות, מסעדה ושירות הזמנת אוכל לחדרים וכד', אולם אינם מעוניינים לשלם את המחירים שגובים במלונות היוקרה יכולים למצוא בירושלים מגוון מלונות ברמת ארבע ושלושה כוכבים שהשהיה בהן נוחה ונעימה.
אחד הדברים שכדאי לברר על מלון בו שוקלים להתארח הוא עד כמה אטרקטיבי המיקום שלו, כך תוכלו לבחור מלון השוכן בשכונה ייחודית, קרוב לעיר העתיקה, מלון ממנו נשקף נוף הרי ירושלים, מלון קרוב לחלק מן האטרקציות בהם אתם מתכוונים לבקר, מלון במיקום מרכזי בעיר וכד'.

הזמנת מקום לינה באמצעות פלטפורמת Air BnB

Air BnB היא הפלטפורמה המקוונת המובילה להזמנת דירות, בתים, וחדרי אירוח ישירות מאנשים פרטיים. יש היצע גדול של מקומות לינה בירושלים שניתן להזמין באמצעות אתר האינטרנט של Air BnB. היתרונות של הסדרת מקומות לינה באופן כזה הם מחיר זול יחסית לתמורה שניתן לקבל (למשל, תוכלו להתרווח בדירה בת שלושה חדרים, במחיר חדר אחד במלון) ואפשרות לחוויה אוטנטית של שהייה בירושלים, כאילו אתם ממש בני המקום.

ב-Air BnB תוכלו למצוא דירות ייחודיות, בתים ישנים ממש בעיר העתיקה למשל, דירות סטודיו מעוצבות באזורים הנחשבים יוקרתיים ועוד. בדרך כלל כשמזמינים מקום לינה באמצעות פלטפורמת Air BnB זוכים לעמוד בקשר עם בעלי הדירה או הבית בו לנים והם וודאי ישמחו לסייע לכם בכל דרך כדי להפוך את החופשה שלכם למוצלחת במיוחד. יש לזכור שהסדרת מקום לינה באמצעות פלטפורמת Air BnB פירושה וויתור על אירוח מקצועי מן הסוג שניתן לקבל בבית מלון או הוסטל.

צילום: יחצ

אכסניות והוסטלים מן הדור החדש

אם אתם עדיין תחת הרושם שאכסניה היא מקום המציע פתרונות לינה זולים בחדרים משותפים גדולים וללא שום שירותים נלווים זה רק בגלל שטרם הזדמן לכם להכיר אכסניה או הוסטל מן הדור החדש. באכסניות מודרניות ניתן עדיין לשלם מחיר נמוך (עד כדי 100 שקלים לאדם ללילה) עבור מיטה בחדר משותף בו לנים יחד 6, 8, 10 ולעיתים אף יותר, אורחים. אולם, ברוב האכסניות (hostel באנגלית) בירושלים כיום מציעים גם חדרים לזוג, לשלושה וגם חדרים כפולים למשפחות. עלות לינה באכסניה היא נמוכה יחסית וישנן אכסניות נעימות בהם תוכלו לפגוש טיילים מכל רחבי העולם.

פוסט הוסטל ירושלים

הוסטל בירושלים הנחשב מוצלח במיוחד בירושלים הוא ה-פוסט הוסטל השוכן בקומה העליונה של מבנה היסטורי בו נמצא עד היום סניף הדואר הראשי בעיר. המיקום המרכזי הוא רק אחד היתרונות של פוסט הוסטל ירושלים, מחירים נוחים, מגוון חדרים מהם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר (מיטה בחדר משותף, חדר זוגי פרטי, חדר למשפחה וכד') גם הם הופכים את המקום לבחירה מוצלחת.

Exit mobile version