Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כך תבחרו תנור חימום אינפרא לבית או לעסק!

מהם היתרונות של תנורי אינפרא אדום? איפה הכי כדאי להשתמש בהם ואיך בוחרים את התנור המתאים ביותר לצרכים שלכם? כאן תוכלו לקבל את כל התשובות!

היתרונות הבולטים של תנור חימום אינפרא

היתרון המרכזי של תנור חימום אינפרא בהשוואה לתנורי החימום המסורתיים טמון בכך, שהוא מאוד חסכוני באנרגיה. הכוונה היא לכך, שתנורי אינפרא זקוקים למעט חשמל כדי להפיק חום רב ביחס לתנורי חימום מסוגים אחרים והמשמעות היא, שעלויות ההפעלה שלו הן נמוכות יותר. כמו כן, תנורי חימום אינפרא ידועים גם בזכות רמת הבטיחות הגבוהה שלהם בעת השימוש בהם.

שימושים נפוצים

ישנם שני שימושים נפוצים במיוחד לתנורי אינפרא. הראשון הוא בעסקים כדוגמת בתי קפה ומסעדות, שרוצים לחמם את החלק החיצוני של השטח שלהם. השימוש הנפוץ השני הוא בחדרי סאונה. שימוש זה נפוץ בעיקר בזכות התכונה של תנור חימום אינפרא, המאפשרת לו לחמם באופן המדמה את השמש ולהגיע לטמפרטורות גבוהות בזמן קצר ותוך שימוש בפחות אנרגיה בהשוואה לאפשרויות האחרות. יחד עם זאת, תנורי האינפרא הופכים ליותר ויותר נפוצים גם בשימוש בתוך חללים סגורים כמו בתים ואף במרפסות וחצרות.

צילום: יחצ

בחירה לפי מקום

כאמור, תנורי אינפרא יכולים לשמש הן לחללים סגורים והן לשטחים פתוחים. אבל כאשר בוחרים תנור חימום אינפרא מאוד חשוב לבחור אותו בהתאם למקום, אותו הוא אמור לחמם. הכוונה היא לכך, שיש תנורי אינפרא, המתאימים יותר לחללים סגורים ואחרים, המתאימים יותר לחימום של שטחים פתוחים.

בחירה לפי עוצמה

בין אם מדובר על חימום של שטח פתוח ובין אם מדובר על חימום של חלל סגור, חשוב לבחור את התנור גם לפי עוצמת החימום שלו. כלומר, עליכם לבחור תנור, שמצד אחד יחמם כראוי ומן הצד השני, לא יגרום לחימום יתר. לשם כך יש לבחור את התנור לפי הסוג המתאים למטרה שלכם.

בחירה לפי סוג

תנורי חימום אינפרא נחלקים לשלושה סוגים עיקריים: תנורי אינפרא קוורץ, קרמיים ובעלי מעטפת מתכתית. מן הסתם, לכל סוג יש מאפיינים משלו ויתרונות וחסרונות משלו ומה שחשוב הוא, שתתאימו את התכונות והמאפיינים של הסוג הרצוי לכם לצרכים האישיים שלכם, לייעוד של התנור ולתנאי השטח, אותו התנור אמור לחמם בפועל.

בחירה לפי יצרן ולפי משווק

לצד בדיקת פרמטרים הקשורים באופן ישיר לתנור עצמו, חשוב גם לדעת היכן וממי לקנות אותו! הכוונה היא לכך, שחשוב לקנות תנור חימום אינפרא, בדומה למוצרי חשמל רבים אחרים, של יצרן מוכר ואמין וכך גם לגבי המשווק, ממנו תבחרו לקנות. מבחינת המשווק מומלץ לבדוק האם הוא נותן אחריות, האם הוא מציע שירות תיקונים במידת הצורך, מהי רמת הזמינות שלו ורמת השירות שהוא נותן ללקוחות שלו וכך הלאה.

Exit mobile version