Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כלב – ידידו הטוב ביותר של האדם

לא רבים מודעים לכך אך כלב זו החיה הראשונה שהאדם ביית. ההנחה היא שהקשר בין כלבים לבני אדם קיים כבר עשרת אלפים שנה כאשר האדם הקדמון אימץ כלבים כבניי לוויה. באותה תקופה כלבים שמרו על המחנה מפני טורפים, עזרו בצייד וכן גם שיחקו עם הילדים.

אז נכון חלף זמן רב מאז הביות הראשוני הזה אך אפשר לומר כי היחסים בין בני אדם לכלבים נשארו טובים כשהיו. למעשה לא נגזים אם נאמר כי כלבים הם ידידיו הטובים ביותר של בני אדם. כל מי שיש לו כלב במשפחה יודע כי הכלב יעשה בשבילנו הכול גם אם זה אומר להקריב את חייו. לכן אם יש לכם כלב במשפחה אתם יודעים עד כמה הוא חמוד ומהנה ואין ספק כי הוא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למשפחה שלכם.

התייחסו לכלב כאל בן משפחה ותיהנו ממנו יותר

אם אתם רוצים באמת ליהנות מן הכלב שלכם אתם צריכים להתייחס אליו בהתאם. עליכם להבין כי כלב מחזיר אהבה למי שמראה לו אהבה ולכן יש להתייחס אליו בחום וברוך. ככל שתתייחסו לכלב שלכם יותר יפה כך הוא ייהנה יותר מכם וכך תאם תיהנו ממנו יותר וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. עליכם להבין כי כלב יגרום לכם אושר אם תכניסו אותו לחיק המשפחה שלכם וזו עובדה שאין עליה עוררין. שחקו עם הכלב, לטפו אותו, טפחו אותו והוא יחזיר לכם פי כמה ויראה לכם מה זה אהבה אמיתית, אהבה שאפשר לקבל רק מהכלב שלכם.

ידידו הטוב של האדם. צילום: pexels

האם זה משנה איזה אוכל אני נותן לכלב?

חלק מההתייחסות לכלבים היא השאלה גם מה אנו מאכילים אותם. עליכם לתת לכלב שלכם אוכל לכלבים מן המעלה הראשונה וזאת בכדי להבטיח כי הכלב שלכם יגדל כמו שצריך. ככל שתיתנו לכלב אוכל יותר טוב כך הוא יצמח להיות כלב יותר מאושר. שימו לב אתם לא צריכים לתת לו מהאוכל שלכם ואתם יכולים לתת לו אוכל מיוחד לכלבים. עליכם לדעת כי כיום יש אוכל לכלבים מעולה ברמה מאוד גבוהה ולכן כדאי לקנות את האוכל הזה ולא אוכל אחר אשר רמתו תהיה פחותה ואשר יפגע בכלב שלכם. בחרו את אוכל הכלבים הטוב בשוק והכלב שלכם יהיה מאושר וכאשר הכלב מאושר גם אתם תהיו מאושרים מאוד.

האם העלות של אחזקת כלב היא גבוהה?

דיברנו הרבה על היחסים בין כלב לבעליו ולכן עולה השאלה בוודאי אצלכם האם העלות של אחזקת כלב היא גבוהה? אם כן אם הכלב שלכם בריא אזי באופן יחסי עלות האחזקה שלו היא לא גבוהה במיוחד. עליכם לדעת כי כיום אין הרבה הוצאות על כלבים פרט לביקורת שגרתית אצל הווטרינר ואוכל שאנו קונים לכלב אין עוד הרבה דברים שאנו צריכים להוציא עליהם כסף בהקשר של הכלב שלנו.

Exit mobile version