Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל אחד יכול: מתכונים טעימים וקלים

חוששים מפני המפגש עם המטבח? אם אתם לא ממש מגדירים את עצמכם בתור בשלנים, הכתבה הבאה מיועדת עבורכם – מתכונים טעימים וקלים. כל הפרטים – בכתבה לפניכם.

רגע לפני המתכונים, מה חשוב לדעת?

רגע לפני שנביא בפניכם רשימה של מתכונים קלים להכנה, הנה מספר טיפים שיש להביא בחשבון רגע לפני שאתם נכנסים למטבח:

חשוב להצטייד בנותני טעם: רגע לפני שאתם נכנסים למטבח ומתחילים לבשל, חשוב ביותר להצטייד בנותני טעם- גשו לסופר הקרוב ביותר ובחרו משם שמן זית, רוטב סויה ועוד תבלינים שונים אשר ישדרגו לכם את המנות.

הקפידו על שימוש בירקות: חשוב ביותר להקפיד על שימוש בירקות – חשוב ביותר להקפיד על שימוש בירקות כמו שום, בצל או עגבניות מרוסקות. מהניסיון שלנו, כל מתכון שמתחיל עם בצל יוצא ממש מוצלח ולכן כדאי לכם לבחור בבצל.

שימוש בכלים: חשוב ביותר לרכוש את הציוד המתאים ביותר הכולל בין היתר סכין חדה, קרש חיתוך, תבנית אפייה – את יתר הדברים תהיה לכם אפשרות לרכוש בהמשך הדרך.

לקנות אריזות גדולות של מוצרים יבשים: נוסף על כך, חשוב לקנות אריזות של מוצרים יבשים כמו אורז, פסטה או עדשים – אין ספק כי זה יהיה זול יותר וכך גם תהיה לכם אפשרות להכין מנות.

אין ספק כי כאשר תצטיידו בחומרים הדרושים, הבישול שלכם יהיה קל ופשוט יותר וכך תוכלו להכין מנות קלות להכנה וליהנות.

פותחים שולחן. צילום: pixabay

אילו מתכונים ניתן להכין בקלות?

עכשיו יש לכם את כל הציוד הדרוש ואתם מחפשים מתכונים מהירים להכנה? הנה מספר מתכונים קלים ומהירים להכנה:

מוקפץ עוף וירקות: אין ספק כי השילוב של מוקפץ עוף וירקות זה שילוב מנצח במיוחד, טעים ומשביע. עבור הבשלנים המתחילים מדובר על מנה פשוטה וקלה להכנה אשר ניתן להכין תוך זמן קצר. לצורך המנה יש לקנות חצי עוף טחון, בצל, שבבי אורז, פטרוזיליה וסילאן.

שומשיות ב3 דקות הכנה: מארחים חברים או בני משפחה ומחפשים מנות קלות ופשוטות להכנה? הנה מנה נוספת אשר נחשבת קלה להכנה ומדובר על מספר דקות של עבודה. עוגיות שומשום מתפצחות בפה בקלות יתרה ואי אפשר להפסיק לאוכל מהן. אם אתם בשלנים מתחילים, אז נציין כי מדובר על הכנה כיפית ומהירה ביותר המצריכה מכם מספר מרכיבים כמו למשל שומשום, דבש וסוכר- מדובר על שילוב מנצח והאורחים שלכם יאמרו לכם תודה.

שקשוקה: מי מאתנו לא אוהב שקשוקה? אין ספק כי מדובר על מנה מנצחת במטבח הישראלי ואידיאלית במיוחד לארוחת ערב מהירה. מדובר על רבע שעה הכנה בסך הכל ויש לעשות שימוש במרכיבים הבאים: בצק עלים, עגבניות, שמן זית, פפריקה, שום, גבינה צהובה, גבינת פטה. אין ספק כי מדובר על מנה אידיאלית למי שאוהב שילוב של ביצים ועגבניות- מדובר על מנה שכל אחד היה שמח לקבל לארוחת ערב.

Exit mobile version