Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל היתרונות בהשתלת שיניים ביום אחד

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, השתלת שיניים ביום אחד היא טכניקה יחסית חדשה, אך באותה הנשימה אפשר לומר ללא עוררין כי מדובר על טכניקה שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם כיעילה במיוחד. זאת בעוד כי מיותר לציין שהאפשרות להיכנס אל תוך מרפאת שיניים עם מחסור בשיניים ולצאת באותו היום עם מערכת שיניים חדשה ומושלמת לחלוטין, היא האפשרות האטרקטיבית ביותר שידענו עד כה.

זאת בעוד כי בשנים קודמות השיטה הנפוצה הייתה לבצע תחילה את החדרת השתלים, להמתין תקופה של שלושה חודשים באזור הלסת התחתונה וכחצי שנה בלסת העליונה עד לקליטה מלאה, ורק לאחר מכן לתכנן את השיקום שעל גבי השתלים.

כמו כן, מחקרים רבים בנושא מעלים כי ניתן לבצע העמסה באופן מיידי, או שיש להגיד השתלת שיניים ביום אחד, ולהתקין את השיקום על גבי השתלים החדשים ללא צורך בהמתנה נוספת בתום התהליך. למעשה, מדובר על טיפול שההשפעה שלו באה לידי ביטוי בצורה משמעותית, ולא רק בשיפור היכולת התפקודית.

צילום: FREEPIK

כמו כן, במידה ואתם מעוניינים בטיפול השתלת שיניים ביום אחד ולא יודעים לאן לפנות, ההמלצה שלנו תהיה לחייג אל הצוות המקצועי של אתר רשת שיניים של עמוס בוחניק הדוקטור לרפואת שיניים עוד היום, לצורך קבלת מענה אידיאלי.

היתרונות בהשתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד הוא טיפול שטומן בחובו שורת יתרונות רחבה במיוחד שכן, לא סתם מדובר על הבחירה המועדפת כיום בקרב מרבית האנשים. על כן, בין היתרונות תוכלו לפגוש ב:

Exit mobile version