Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל השיטות למימון עסקים

אם אתם עסק בתחילת דרכו או עסק קיים שרוצה להתרחב, בטח נתקלתם לא פעם ולא פעמיים בבעיית מימון תזרים מזומנים לעסק. הבאת תזרים לעסק היא משימה מאתגרת מכיוון שלא תמיד הבנק מוכן להלוות לכם את הכסף הדרוש והוא רוצה ערבים לכך. לכן חשוב שתדעו שקיימות מקורות מימון לעסקים מעבר לבנק שאתם מכירים. באמצעות מקורות מימון לעסקים תוכלו להזרים כסף לעסק שלכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. דבר זה מקל ואף מוריד דאגות ולחצים שבהם מצוי העסק. בכתבה הבאה תחשפו למקורות מימון לעסקים שתוכלו להלוות מהם כסף, גם שהבנק אומר לכם "לא".

מהם מקורות מימון לעסקים אשר ניתן להלוות מהם?

אם הבנק סירב לתת לכם הלוואה זה לא סוף העולם. בעידן בו אנו חיים כיום ישנם לא מעט אפשרויות מימון לעסקים שלא תלויים בבנק עצמו. מקורות מימון העסקים העומדים לרשות העסקים כוללים את הדרכים הבאות:

הלוואה בערבות המדינה- מדובר על הלוואה מטעם משרד האוצר אשר נועדה לעזור לעסקים ויזמים שאין בידם מספיק כסף. הלוואה בערבות המדינה מצריכה מילוי טופס על כל פרטיו הכולל את התוכנית העסקית שלה אתם זקוקים לכסף. בסיום התהליך ובמידה והרעיון אכן התקבל אצל הקרן עצמה תוכלו לקבל את ההלוואה. הריבית על ההלוואה הינה בריבית נמוכה והיא ניתנת להחזר עד חמש שנים.

הלוואות פילנתרופיות- הלוואות אלה נועדו לעסקים אשר מתקשים בגיוס כספים לעסקם. כספי ההלוואה הינן כספי תרומות של יהודים עשירים אשר להם מטרות פילנתרופיות. מדובר על קרנות פרטיות אשר ניתנות ללא ריבית. קרנות אלה ניתנות לעסקים ויזמים אשר בעליהם היו בגילאי 20-35, ללא צורך בערבים וללא ריבית עד לסכום של 240,000 ₪. לכן מומלץ ביותר לפנות לקרנות אלה במידה והבנק אינו מאשר לכם הלוואה.

הלוואות חברתיות – עוד סוג של הלוואות שעומד לרשות העסקים הן הלוואות חברתיות. הלוואות אלה הן הלוואות אשר חוסכות פערי תיווך. ההלוואות ניתנות דרך האינטרנט וחוסכות את תהליכי הביורוקרטיה המתישים והמורכבים. המלווה מעביר את הכסף למערכת והמערכת עצמה מחלקת את כספו באופן אוטומטי על מנת לשמור על פיזור ומקסימום ריבית וכן על מנת שהלוואה תהיה רווחית לעסק עצמו. כמובן שכמו כל הלוואה אחרת קיים סינון של מבקשי ההלוואות באמצעות מנגנון ממוחשב.

האם שיטות אלה מתאימות לכל סוגי העסקים?

מימון לעסקים. תמונה: pixabay

שיטות המימון לעסקים מתאימות לכל סוגי העסקים החל מהעסקים הקטנים שזה אתה קמו, דרך העסקים הבינוניים שרוצים להתרחב בכ"א ובמכונות חדישות ועד לעסקים גדולים אשר נקלעו לקשיים. כמובן שההלוואות בערבות המדינה והפילנתרופיות יותר מתאימות לעסקים קטנים בתחילת דרכם אשר מתקשים בתשלומים מכיוון שהסכום שהם מלווים הוא קטן יותר ביחס לסכומי הלוואות אחרות. אך גם עסקים גדולים שנקלעו לבעיית תזרים כסף לעסק יכולים ליהנות משירותים אלו.

אילו כלים פיננסים עומדים כיום לרשות העסקים?

הכלים הפיננסי שעומדים כיום לרשות העסקים כוללים:

הבנקים– הבנקים הם האופציה הראשונה שעומד בפני כל עסק, אך לא תמיד הבנקים נותנים הלוואה ולעיתים הם דרושים הצגת פיקדונות שמעידה על יציבות כלכלית וכן ערבים.

מימון חוץ בנקאי- ישנם לא מעט גופים אשר מלווים לעסקים הלוואות ואינם קשורים לבנק כלל וכלל. כך ניתן למצוא את חברות האשראי אשר מציעות הלוואות לעסקים במסלולים שונים, חברות פיננסיות שונות ואף חברות ביטוח.

מימון חשבוניות- שיטת מימון נוחה למימון לקוחות שהיא מתבצעת בזמן קצר מבלי לחשוף את האשראי ולחרוג מהאשראי הבנקאי .

החלפת אשראי בנקאי לאשראי מוסדי- החלפת האשראי לאשראי מוסדי עשויה לעזור לכם להקטין את עלויות המימון או להגדיל את המינוף של החברה בכך שהיא מפזרת את האשראי שלה במספר מקומות ולא במקום אחד.

 

 

Exit mobile version