Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שחייבים לדעת על דרכון פורטוגלי

בשנים האחרונות ישראלים רבים מוציאים דרכון פורטוגלי, ובצדק. דרכון פורטוגלי מעניק זכויות והטבות רבות למחזיקים בו. אבל יש כמה דברים שחשוב מאוד שתדעו לפני שאתם מגישים בקשה לדרכון פורטוגלי. לפני היציאה לתהליך, יכולות לצוץ יש שאלות רבות כמו השלבים בתהליך להוצאת דרכון פורטוגלי? כמה זמן זה לוקח? ולמה הכי כדאי להוציא דרכון פורטוגלי עם חברה מומחית בתחום כמו פספורטוגו.

למה כדאי להוציא דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי הוא לא סתם עוד דרכון זר, זה השער שלכם לעולם שלם של אפשרויות אינסופיות. החזקת דרכון פורטוגלי מקנה לכם את הזכות לנוע בחופשיות בתוך מדינות האיחוד האירופי, כניסה למדינות רבות ללא צורך בויזה והזדמנויות לעבוד, וללמוד או לחיות בכל מדינה החברה באיחוד האירופי.

מי זכאי לקבל דרכון פורטוגלי?

פורטוגל פתחה את שעריה לכל מי שיש לו שורשים או שהוא צאצא למגורשי ספרד. בזמן גירוש ספרד ולאחריו, אזרחים יהודים רבים בחרו לעלות לארץ ישראל וכעת – פורטוגל עושה את התיקון ומאפשרת לאזרחים רבים לחזור למקורות שלהם ולקבל אזרחות פורטוגלית, המקנה אפשרות לקבל גם דרכון פורטוגלי. לכן, אם אתם צאצאים של מגורשי ספרד, תוכלו לקבל דרכון פורטוגלי ללא כל בעיה.

מה הם השלבים הכרוכים בהוצאת דרכון פורטוגלי?

כדי להגיש בקשה לדרכון פורטוגלי, תחילה עליכם לבסס אזרחות פורטוגלית. ניתן להשיג זאת על בסיס נתונים מסוימים או מסמכים שונים: מוצא, מסמכי זיהוי, הוכחת זכאות, תעודת יושר, וכל מסמך תמיכה נוסף הנדרש על ידי שירות ההגירה והגבולות הפורטוגזיים (SEF).

כמה זמן לוקח לקבל דרכון פורטוגלי?

זמן הטיפול בהנפקת דרכון פורטוגלי יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, אך בממוצע מדובר בהליך שעשוי לקחת בין שישה לעשרה שבועות. כמובן שזה רק בהנחה ומדובר באזרח פורטוגלי, כלומר – אחרי שכבר קיבלתם אזרחות פורטוגלית, תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי עשוי לקחת מספר שבועות בלבד.

באיזה גיל הכי כדאי להוציא דרכון פורטוגלי?

כל זמן הוא זמן טוב להוציא דרכון פורטוגלי ואף פעם לא מאוחר. פספורטוגו תשמח לסייע גם לכם בתהליך להוצאת דרכון פורטוגלי בכל גיל, כי זה לא משנה בני כמה אתם, כל עוד יש לכם זכאות לדרכון פורטוגלי אתם יכולים לפנות אלינו ונלווה אתכם, עם הניסיון והמומחיות שלנו, יד ביד עד לאזרחות הפורטוגלית והדרכון הפורטוגלי.

האם צריך עזרה של מומחים כדי להוציא דרכון פורטוגלי?

חד משמעית – כן! אנחנו בפספורטוגו מסייעים לישראלים רבים לקבל דרכון פורטוגלי כבר יותר מ-30 שנה. אנחנו בקיאים היטב בכל המידע, הדרישות והנתונים אשר נדרשים ברשויות, ויודעים לייעל את תהליך הגשת הבקשה להוצאה של דרכון פורטוגלי. נוכל לספק לכם תמונת מצב עדכנית בזמן אמת ולהגדיל באופן משמעותיי את הסיכויים שלך לקבל דרכון פורטוגלי. הצוות שלנו מורכב מעורכי דין, דוברי השפה ועוד מומחים רבים עם המון ניסיון בתחום הוצאת דרכונים ואזרחויות זרות.

חברת "פספורטוגו" היא החברה הגדולה, המקצועית והבטוחה בישראל להנפקת אזרחויות אירופאיות, בה בחרו כבר למעלה מ-30,000 ישראלים כדי לקבל ייעוץ, הסברה, וליווי צמוד בתהליך. ל"פספורטוגו" כ-35 שנות ותק בתחום והיא מעסיקה למעלה מ-50 עובדים ביניהם חוקרים, גניאולוגים, עורכי דין, נציגי שירות לקוחות, מתורגמנים ועוד. החברה מפעילה כעשרה משרדי עורכי דין ומסייעת בהפקת אזרחויות בפורטוגל, רומניה, פולין, ליטא, אוסטריה, גרמניה, הונגריה ועוד

 

Exit mobile version