Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שמצפים מאישה להיות, ומה היא צריכה להיות באמת

שגרת היום יום שלנו לרוב מתעסקת במודל החיצוני, בטיפוח וכל מה שמסביב, אך יש כמה דברים שהגיע הזמן לעשות קצת בשביל עצמך שלא קשורים ליופי.

להיות אישה זה להתעסק בחיצוניות, כי כל מה שדורשים מהמודל הנשי זה "להיות יפה", קרייריסטית מצליחה ואמא טובה – כי זה מה שהעולם מצפה מאיתנו. אך הגיע הזמן לשים את כל הציפיות בצד, ולהתחיל לעשות דברים שיעשו לנו קצת יותר טוב על הלב.

  1. בין מנוחה, טלוויזיה לשיחה עם חברה

למה שלא תחזרי הבייתה אחרי העבודה, תשכבי על הספה ותצפי בטלוויזיה? המודל הנשי בעולם הוא שהאישה צריכה לחזור הבייתה, לבשל ולהיות עם הילדים. אך אישה צריכה גם קצת זמן לעצמה, ולנוח ולעשות גם דברים שהיא אוהבת. בין אם זה לצפות בטלוויזיה, ובין אם זה לשבת עם חברה על כוס קפה.

  1. להפסיק להתעסק בבעיות של אחרים

להיות אישה זה לדאוג לכל המשפחה, חברים ולבן זוג. אך אפשר לעצור את זה אחת לשבוע, ולעשות במקום זה דברים שאת אוהבת. אם אפשר לעזור במשהו שלא צריך עבורו הרבה עזרה, תעשי זאת. אם לא – תעצרי לבינתיים ותתעסקי בצרות שלך.

תעשי מה שאת אוהבת – ותשקיעי בו. צילום: rawpixel
  1. תעשי קניות

יש תקופות קשות יותר ויש פחות. אחרי שבוע קשה, מה יותר טוב מלצאת לקניון, לעשות קניות ולקנות כל מה שעושה לך טוב על הלב, ולבסוף לשבת בבית קפה ולאכול ארוחה טובה.

  1. אל תשארי במקומות שלא טוב לך בהם

הרבה פעמים אנחנו נמצאים במצבים בחיים שלא טוב לנו בהם, בין אם זה להיות עם החברים של בן הזוג שלך, או להיות בעבודה שאת לא מרוצה מהעובדים מאופן העבודה. הגיע הזמן לעצור, ולחשוב על עצמך ומה טוב בשבילך, ואם אפשר לשנות את זה או לעבוד על זה, זה בדיוק הזמן.

  1. להשקיע בזוגיות

רוב שגרת היום יום שלנו מתעסקת בטיפוח ובנראות, אבל בזוגיות כמו בזוגיות, יש שני צדדים למטבע – והוא האופי, הרצון הטוב, האהבה והתשוקה. כשאוהבים, היופי יורד למקום השני בחשיבות, והגיע הזמן לשמור על קשר זוגי טוב ותמיד לחזק אותו.

קחי זמן לעצמך ותפסיקי לרצות אחרים. צילום: rawpixel
  1. להפסיק לרצות אחרים

יש לנו נטייה כנשים לנסות לעשות הכל על מנת לרצות את הסובבים שלנו, ולגרום להם לנחת. הגיע הזמן לשים את הדברים האלו בצד, ולעשות דברים שעושים לנו טוב הלב. ולבסוף, כשהסובבים אותנו יראו שאנחנו מאושרות – הם ישמחו איתנו.

לסיכום, תקחי לעצמך כמה רגעים, תנוחי ותחשבי מה טוב בשבילך, ואל תפחדי – תעשי אותם.

Exit mobile version