Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שצריך לדעת על מכונות ורטיקליות

כל עסק בענף ייצור המזון צריך שיהיו באמתחתו מכונות לאריזת מוצרים שישדרגו את תהליכי העבודה. מכונות ורטיקליות נחשבות לבחירה היותר מוצלחת בהיבט הזה וכיום ניתן להשיגן בהתאמה אישית מושלמת לקו הייצור הספציפי. מהי מכונה ורטיקלית ומהם דגשי הבחירה החשובים? מיד תבינו.

מהי מכונה ורטיקלית?

מכונה ורטיקלית היא למעשה מכונת אריזה אנכית, שבשונה ממכונות אופקיות משתמשת בכוח הכובד על מנת להזרים את המוצרים השונים בדרך לאריזתם. המכונה מחוברת לקו הייצור בדרך כלל ע"י מסועים (רצועות נעות) והיא כוללת תאים שבהם מונחים המוצרים שיש לארוז. מכונות אריזה ורטיקליות מתאימות לאריזה של מגוון מוצרי מזון, דוגמת פסטות, פיצוחים, מוצרים קפואים ועוד. המכונות הוורטיקליות המתקדמות ביותר גם מסוגלות לבצע שקילה תוך כדי התהליך, על מנת לעלות על פגמי ייצור לפני האריזה הסופית.

כל מה שצריך לדעת על מכונות ורטיקליות. תמונה: pexels

כיצד בוחרים מכונות ורטיקליות מתאימות?

ישנם מספר מאפיינים שאליהם חשוב מאוד לשים לב בטרם רוכשים מכונה ורטיקלית למפעל:

חשיבות בחירת הספק

בסופו של דבר, מכונות ורטיקליות אמורות לעבוד שעות רבות ביום וזאת תחת תנאים סביבתיים שיכולים להיות מאוד קשים כדוגמת חום, קור, לחות ועוד. על מנת שהמכונות שתרכשו אכן יוכלו לשרת אתכם נאמנה שנים רבות, חשוב כי תבחרו היטב את הספק שלהן. ספק איכותי ידע להתאים לכם מכונת אריזה ורטיקלית שתתאים לכל סוג מוצר שאתם מייצרים ואף ידאג שתהיה עשויה מחומר שאינו מחליד דוגמת פלדת אל-חלד. אל תתפשרו על פחות מכך.

 

Exit mobile version