Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שרציתם לדעת – בוסטר התנעה לרכב

ממש כפי ששמו מעיד, בוסטר התנעה לרכב מסייע להניע את הרכב, וזאת מבלי להזדקק לשירותי חילוץ מקצועיים ומבלי להחזיק ברכב כבלים עבור הנעה. מדובר ביחידת כח שמכילה בטרייה אישית, כך שמדובר בכלי מאוד שמיש – הן עבור חברות גדולות אשר מעניקות שירותי חילוץ והן עבור הנהג הפרטי אשר מבקש מראש להבטיח עזרה יעילה, כאשר אם נבקש לחדד את קהל היעד, נציין שמדובר בחברות מקצועיות, בעלי סירות ונהגים שנוהגים לצאת לטיולי שטח מאתגרים, טיולי שטח אשר מציבים את המצבר בפני קשיים.

סוגים

טעות לחשוב שסוגי רכבים שונים מצריכים סוגי בוסטרים שונים, וזאת כי בוסטר התנעה לרכב אידאלי עבור כל סוג של רכב ועבור כל תנאי שטח. עם זאת, כן ניתן למצוא סוגים שונים, וזאת כי לצד הדגם הבסיסי, ניתן למצוא דגמים יותר משוכללים, כאלו שבין היתר מכילים תוספות, כגון קומפרסור עבור ניפוח צמיגים וזרקור. מכאן שמדובר בכלי ייעודי עבור שלל טיולי שטח, בהם מבקשים להיות רגועים שהמצבר יתופעל כהלכה בכול שלב, מבקשים להצטייד עם תאורה נקודתית ואף מבקשים לתפעל כלאחר יד ובתוך זמן קצר מגוון מזרונים מתנפחים.

קהלי יעד

צילום: pixabay

מלבד הסוגים שציינו עד כה, נוסיף ונציין שיש להבדיל בין בוסטר התנעה לרכב מקצועי (כזה אשר משרת מוסכים ושירותי גרירה) לבין בוסטרים שמיועדים עבור לקוחות פרטיים, ועל כן לקראת רכישה יש לבחון את הפרמטרים הבאים: עוצמה, ניידות, גודל, תפוקה ותוספות רצויות. כמו כן, לאחר רכישה יש לבחון מתח טעינה וכניסה, מידות, משקל, זרם טעינה והנחיות יצרן. מדוע? על מנת להבטיח שימוש אידאלי.

עשה ואל תעשה

על מנת ליהנות מהבוסטר לאורך זמן ולעכב בלאי, יש להגן כראוי על הסוללה, כלומר יש להטעין אותה לפחות כ12 שעות (ברוב הדגמים). עוד נציין שלאחר כל שימוש יש להטעין את הבוסטר, וגם אם הוא לא בשימוש, הרי שגם אז כל שלושה חודשים יש להטעין אותו. מה עוד יש לעשות? לפנות חצי שעה לאחר הרכישה ופשוט לעבור על חוברת ההוראות, להטעין עד הסוף ולהקפיד שהבוסטר שמור במקום שהוא גם מקורה וגם מאוורר. מה אין לעשות? אין לפרק או לשנות את הבוסטר, אין לעשות בו שימוש בהנחה והוא מתחמם, אין לחבוט בו ובטח שאין להטעין יותר ממה שכתוב, כאשר יש לוודא שסביבת ההטענה אינה עוברת את סף ה40 מעלות.

עלות

לאחר שדנו ביעילות הבוסטר, נעבור לדון מהי העלות, כאשר פה נציין שניתן למצוא בוסטרים ב250 ₪ ובוסטרים ב800 ₪, הכול שאלה של יצרן, איכות, מספר כניסות ויציאות (על מנת להתאים למגוון מכשירים נוספים) ותוספות, כאשר יש לקחת בחשבון לרכוש אחד חדש, וזאת כי כפי שכבר ציינו, חשוב ביותר לאחסן אותו כראוי.

Exit mobile version