Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שרציתם לדעת על מערכת סולארית לעסק 

בעולם כבר מדובר במגמה מתמשכת אולם בארץ זה די חדש: המעבר לחשמל סולארי. זה התחיל כמובן מדאגה למשבר האקלים בעולם שהביא מדינות רבות בעולם לחשיבה מחודשת בדבר הצורך להפחית פליטות מזהמות לאטמוספירה. והמשיך בכך שמהר מאוד התגלה כי זה משתלם גם כלכלית. גם כאשר מדובר בבית פרטי ובפרט כאשר מדובר בעסק המפעיל מיכון תעשייתי שעשויי לצרוך חשמל רב, עסקים רבים מגלים כי אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בעסק הוא חשבון החשמל, וכאשר עסק מנסה לנהל תקציב יעיל וחסכוני, חשבון החשמל הגבוה צף ועולה על פני השטח ולעיתים התקנת מערכת סולארית מהווה פתרון מעולה העשוי להפחית משמעותית את הוצאות החשמל בטווח הקרוב ובטווח הרחוק אף להוות מקור הכנסה! 

היכן ניתן להתקין מערכת סולארית?

אתם מעוניינים להתקין מערכת סולארית לעסק שלכם והשאלה היא היכן? כדי להתקין מערכת סולארית יש צורך בפריסת פאנלים סולאריים. היכן ניתן לפרוס פאנלים כאלה? ניתן לפרוס אותם על הגג, אך זו בהחלט אינה האופציה היחידה. הרשו לנו לתת לכם דוגמא יצירתית של אחד מתאגידי המים בישראל, שפרש פאנלים סולאריים צפים על גבי מאגר גדול של מי שופכין. זה בהחלט מהווה השראה לפתרון יצירתי, ומהווה פתח לחשיבה מחוץ לקופסא. שאלו את עצמכם, או את היועץ למערכות סולאריות שהזמנתם, מהם הנתונים של העסק שלכם, והיכן יהיה לכם המקום המתאים ביותר להתקנת מערכת סולארית? 

 

שלבי התקנת מערכת סולארית

כדי להתקין מערכת סולארית יש להזמין בשלב הראשון ייעוץ של מומחה בעניין, מחברה המתמחה במערכות סולאריות. היועץ יבחן את תנאי השטח, את צריכת החשמל שלכם ויכין עבורכם מתווה מדויק עבור העסק שלכם בשלב הבא, יש לתאם אתההתקנה מול חברת החשמל, כדי שהמערכת הסולארית שתקימו תוכר על ידי חברת החשמל והיא תוכל להתחבר לחברת החשמל על פי מתווה שבחרתם מבין שתי אפשרויות שהן מכירת החשמל המיוצר לחברת החשמל או שימוש עצמי בחשמל הסולארי. השלב הבא הוא מימון בנקאי או מימון של הון עצמי להתקנה, וזהו, תתחילו לחסוך, ליהנות ולדאוג לעולם ירוק יותר. 

Exit mobile version