Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל מה שרציתם לדעת על פתרונות עיצוב לחדר האמבטיה

חדר האמבטיה שלכם מורכב מגיגיות כיור ואמבטיה, מקלחון וארון, אך את האופי שלו הוא מקבל גם ממה שביניהם: התקני אחסון ועיצוב משלימים אשר יוצרים בחדר את הגימור הסופי שלו. במאמר זה תוכלו ללמוד על מספר פריטים נחשקים המהווים חובת הצבה בכל חדר אמבטיה על מנת לספק נגישות ושימוש מהנה ומענג לכל משתמש.

סבוניות ובקבוקוני רחצה

ההתקנים בהם מוצבים הסבונים לשימוש בטווח הקצר. סבוניות מיועדות לסבונים הקשיחים ובקבוקוני הרחצה לסבונים הנוזליים. בדרך כלל הם יוצבו על משטחי השיש של הכיור ויאפשרו גישה נוחה וחלקה לכל מי שזקוק לסבון בעת נטילת ידיו.

מדפי רחצה מתכתיים או מפלסטיק

המדפים שלכם במקלחונים ובאמבטיות. המדפים הללו מאפשרים שימוש תוך כדי זרימת מי הרחצה, שכן הם גם אלחלד וגם יציבים וחזקים מאד. את חלקם יש להצמיד עם הברגה מלאה וחלקם ניתנים לתלייה בלבד, כשאת המסמרים או המתלים יש להכין מראש. חלק מאותם מדפים הם מדפי פינה בין 2 קירות האמבטיה או המקלחון, וחלקם מיועדים להצבה על קיר חד ממדי. כמו כן שקלו להוסיף אקססוריז לקיר כך שישדרגו את חדר האמבטיה.

מתלי מגבות

המתלים שלכם לתליית מגבות. חלקם בעיצוב פלסטי לבן וחלקם מתכתיים כסופים. מומלץ לבחור על פי תבנית העיצוב המגובשת בחדר שלכם ולספק לעצמכם תשתית תליית מגבות זמינה. מקומות מומלצים להצבתה: ליד עמדת הכיור, ועל קירות ריקים הנמצאים בין התקני הקבע בחדר האמבטיה.

מדפי אמבטיה פתוחים ללא דלתות

מדפים אלו נועדו לאחסן כלי רחצה גדולים במיוחד כמו חלוקים ומגבות ענק. את המדפים הללו ניתן לתלות בכל קיר פנוי בחדר האמבטיה. חשוב להצטייד בהם רק כאשר ישנו מקום בחדר, שכן את רכיבי הענק הללו ניתן לאחסן גם בתאים גדולים בארון האמבטיה. יחד עם זאת, ייתכנו רכיבים בהם השימוש הוא יומיומי או תכוף, ולכן מומלץ שיהיו כמה מדפים מהם השליפה של ההתקנים הללו קלה, זמינה ונוחה במיוחד.

שטיחי אמבטיה

שטיחי גומי לאמבטיה. מומלץ להציב אותם בכניסות למקלחונים על מנת לאפשר רחצה חלקה ובטוחה, ללא זליגת מים על הרצפה. השטיחים גם משמשים ליציאה בטוחה מתא הרחצה, ללא מגע עם רצפה חלקה שתסכן את יציבותכם. ניתן לבחור שטיחים בצבעים ובעיצובים שונים.

מוזמנים לבקר בקראפטי – אקססוריז לבית אונליין ולרכוש מספר פריטים עבור חדר האמבטיה 

Exit mobile version