Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כל תקלות הביוב ששירותי ביובית פותרים

נתקלתם בתקלה הקשורה לביוב בביתכם או בבית העסק, אך אתם לא ממש בטוחים מה לעשות? ייתכן מאוד שהפתרון הוא קריאה לשירותי ביובית. מיד נעבור על כל התקלות שיכולות להיפתר בזכות שירות ביובית, כך שתדעו בדיוק האם זהו בעל המקצוע הנחוץ לכם כעת.

שטיפת קווי ביוב

נתקלתם בסתימה שקרתה כתוצאה מפסולת שלא התכלתה או מחדירה של שורשים לצנרת הביוב? ייתכן והפתרון עבורכם הוא שטיפת צנרת הביוב. מדובר בתהליך שמתבצע באמצעות ביובית שהיא משאית שעליה מיכל קיבול גדול. אנשי המקצוע יחדירו את צינור המים של הביובית לצנרת וישטוף אותה בעוצמה. כך, יישטף הגורם לסתימה, והבעיה תיפתר.

כדי להימנע מראש מתקלות במערכת הניקוז, מומלץ להקפיד שלא להשליך לביוב פסולת קשה שאינה מתכלה כמו מוצרי היגיינה, מגובנים או אפילו שמן לבישול. לרוב בעיות ניקוזיות נגרמות רק בגלל חוסר תשומת לב וזריקה של מוצרים אסורים לביוב.

צילום צנרת הביוב

צילום צנרת הביוב שימושי כאשר מתגלות תקלות כמו פיצוצי מים או סתימות בצנרת הביוב, שחוזרות לאורך זמן ומקורן לא ידוע. מכיוון שצינור הביוב נמצא מתחת לקרקע, יש צורך בביובית ובציוד מיוחד שיאפשר צילום פנימי של הצינור. צילום זה שימושי גם במקרים בהם עברתם למשל לדירה חדשה או לבית עסק חדש, ותרצו לוודא שאין תקלות מיוחדות בצנרת שתגלו בהמשך.

 צילום: CANVA

שירותי ביובית עבור אתרי בנייה

שירותי ביובית יכולים להיות יעילים עבורכם גם בכל הנוגע לבנייה של פרויקט חדש ואתרי בנייה שונים. ביובית תסייע במקרה זה עבור שטיפת התשתיות החדשות על מנת להבטיח את תקינותן, וכן עבור הובלת מים להתזה על בטון והרטבתו, כך שיהפוך חזק ויתייצב.

שאיבת בורות ביוב כצעד מנע לקראת החורף

שימוש נוסף של ביובית יהיה לטובת שאיבת בורות הביוב כצעד מנע לקראת בוא החורף. מערכות ביוב עלולות להיסתם או להיתקל כל השנה, אך בחורף עליהן להתמודד עם כמות גדולה הרבה יותר של מים, ולכן מומלץ להקדים תרופה למכה ולוודא שהביוב זורם ללא הפרעות.

מעבר לאי הנעימות שבהיתקלות בסתימה או נזק בעת החורף, במקרים מסוימים מדובר בעניין של חיים ומוות. למשל ביוב מלא במים עלול במקרים מסוימים לנזול החוצה, ולהציף חניונים או שטחים נוספים. לכן, חשוב לבצע את הבדיקה והטיפול טרם תחילת החורף, כך תוכלו להישאר בראש שקט ולדעת שעמדתם באחריות שלכם ואולי אף מנעתם אסון.

כאמור, אלה רק חלק מהמקרים בהם מומלץ להזמין שירותי ביובית, והם כאמור חשובים ביותר ולעיתים אך מהווים עניין של חיים ומוות. ובכן, כעת כשידועות לנו כל התקלות שניתן לפתור באמצעות שירותי ביובית, נותר רק להזמין את השירות. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם: לפרטים נוספות אודות ביובית בהרצליה לשרותי חברת ביובית באזור לחצו כאן.

Exit mobile version