Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כמה עולה כרטיס להצגה בתיאטרון?

תרבות ופנאי הם חלק מהפעילויות שכולנו עושים להנאתנו בשעות שלאחר העבודה ובשעות הערב. יש המון פעילויות תרבות ופנאי שניתן לעשות, כאשר אחת מהאפשרויות היותר איכותיות שקיימות היא הצגות תיאטרון. מבוגרים וגם ילדים צעירים יכולים להנות משלל הצגות ומחזות זמר במשך השנה במגוון מחירים משתלמים. במאמר הבא נדבר על העלות של הצגות תיאטרון בארץ.

עלות הצגה באופן חד פעמי

אם אתם לא מחובבי ההצגות ולא פוקדים את התיאטרון באופן קבוע, אך יש הצגה אחת שעלתה לא מזמן כחלק מתוך סדרת הצגות חדשות שרצות כיום ואתם ממש רוצים לראות אותה, יכול להיות שכדאי לכם במקרה זה לרכוש כרטיס חד פעמי להצגה. עלות הצגה שהינה הפקה חדשה ופחות מוכרת, תעלה לכם בטווח מחירים של 120 שקלים עד 160 שקלים. הצגות ומחזות זמר שהינם קלאסיקה של שנים, עשויות לעלות באופן חד פעמי בין 160 שקלים ל-230 שקלים. 

בימי הקיץ שהינם ימי שיא ופנאי בישראל, תוכלו למצוא אחוזי הנחה משמעותיים של 40%, 50% ולפעמים גם 60%. בדרך כלל המבצעים הם על הצגות שעוד מעט ירדו לתקופה מבימת התיאטרון וזו הזדמנות אחרונה לראות אותם בשלב זה. 

עלויות של מנוי שנתי להצגות

מי שחובב הצגות ומחזות זמר ומעוניין לפקוד את בימת התיאטרון בין אחת לשבועיים לאחת בחודש, יוכל להנות ממנוי באחד מבימות התיאטרון המובילות בארץ. מנוי לתיאטרון בדרך כלל מוצע לפי חבילות יחיד או זוגי והוא כולל כמות הצגות מסוימת הנפרסת לאורך השנה. מנוי עשוי לעלות לכם בין 700 שקלים ל-2000 שקלים. העלויות משתנות לפי סוג המנוי שבחרתם וכמות ההצגות שנכללות. 

 קרדיט תמונה: pixabay

הצגות או הפקות גדולות ומיוחדות לא תמיד נכללות בתוך המנוי ויש לשלם עליהן בנפרד או להוסיף תשלום לפי תנאי התיאטרון. בדרך כלל עלות של מנוי שנתי היא הרבה יותר משתלמת מרכישה של הצגות בודדות והן כוללות הצגות מובילות ברפרטואר התיאטרון. חובבי תיאטרון עשויים להנות מאוד ממנוי כזה, במיוחד אם מדובר במנוי לזוג שהולכים לבלות יחד אחת לשבועיים או אחת לחודש. 

עלות הצגות חנוכה לילדים

הצגות חנוכה לילדים הן נישה מופרדת מההצגות העולות באופן קבוע בתיאטראות השונים. הצגות חנוכה נמכרות באופן בודד חודשיים עד שלושה לפני המופעים. מדובר בדרך כלל על הפקות ענק שהעלות שלהם יחסית גבוהה. ככל שמתקרב החג, ניתן למצוא מגוון הנחות של וועדי עובדים ומועדונים מסוימים בארץ המקנים הנחות משמעותיות עבור הורי הילדים. שווה להכין רשימה של ההצגות והמופעים, להחליט יחד עם הילדים לאיזו הצגה הם רוצים ללכת ולמצוא את העלות המשתלמת ביותר עבורכם. העלות ללא הנחה יכולה להגיע ל-230 ₪ לכרטיס ועם ההנחות, ניתן להגיע גם ל-60 שקלים לכרטיס עבור ילד. במקרה הזה כדאי לחכות למבצעים המשתלמים במיוחד כשמדובר במשפחה. 

 

Exit mobile version