Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

כניסה לציבור הרחב

לקראת עונת המלפפונים של העיתונות שהגיעה בדיוק בתזמון בו לא היה לי זמן לכתוב טור לצד העובדה שהחגים טבעו בי את חותמם החלטתי להתמקד בנושא כבד משקל, להתחיל בדיאטה של אחרי החגים ולאמץ לחיכי את שליחיו הנוצריים של השטן: הקולרבי הברוקולי והתרד ימח שמו וזכרו. שעתיים תמימות ניסיתי את דיאטת 17 הימים עם המלפפונים הירוקים ולחם הכוסמין היבש עד שהבנתי שמדובר במוצרי מזון שאינם ראויים אפילו למאכל חובב פרכיות ועברתי לניסוי הבא בבני אדם רחבים.

הפלא ופליאו

צילום:pixabay

ידיד שאיבד ממשקלו ומשמחת החיים שלו הפנה אותי להמצאה בשם דיאטת פליאו. דיאטה הגורסת כי יש לחיות כמו האדם הקדמון,  להימנע מאכילת מזון מעובד, וממוצרי חלב ולאכול רק מזונות לא מעובדים כגון בשר ירקות ופירות. הדיאטה עבדה אצלי כמו פלא עד שבני בכורי נזכר כי בדיוק באותה השעה "השמן" המקורי פותח את חנות השווארמה שלו והפלא ופלא בתוך מספר דקות הוא מצא אותי לצידו כרחם אב על בנים רעבים. בהמשך סיפרו לי חברים לשעבר שניסו דיאטות  שנשמעות נורמליות לחלוטין כגון דיאטת שיבולת שועל, דיאטה מיקרוביוטית ודיאטת חרסית חלקם עדיין מאושפזים ומקום קבורתם של האחרים עדיין לא נודע.

מפה לשם התמכרתי לדיאטה הדתית זו במסגרתה אכלתי הכל והתפללתי שלא יתפסו אותי ואכן בתוך זמן קצר ראיתי ישועות וגיליתי חורים נוספים בחגורות מה שהוביל אותה אל התובנה כי אלטרואיסט שכמוני לא יכול לעמוד מנגד בעוד עשרות עובדי קופות החולים, משרד הבריאות וקונצרן הבירוקרטיה הישראלית נותרים ללא לקוחות מאז שכל עמך ישראל התחילו לרוץ ולדווש. ואם אני זה שצריך בשביל להציל את עולם הרפואה לאכול עוד כמה יחידות קרמבו מוקה בלילות החורף הקרים אשרי ומה טעים ומתוק חלקי.

מתוק לי כשמר לי
אל הרצאה של שומרי משקל כשכבר הגיעו לגיל ולכובד שבו מקבלים תלושי מבצע לניתוח מעקפים משולש הגיעה דיאטנית מקצועית ומפחידה מהרגיל שעם אש התלהבות ותימרות עשן של מי שלא נגעה בגלידה המון שנים הבהירה להם עד כמה נורא המזון שהם אוכלים:" הקולה שאתם שותים מכרסמת בדפנות הקיבה, החומוס מלא בקוליפורמים והבשר בחומרים משמרים שלא לדבר על המזונות המשמינים". כל הנוכחים הפכו לחיוורים והגברת המשיכה בשלה "ויש מזונות שמשמינים ומסוכנים עוד יותר. האם מישהו מכם יודע מהו המאכל המתוק שגורם הכי הרבה סבל במהלך ימי חייו של אדם ממוצע". "בוודאי" התעורר אחד החברים מרבצו בעוד כולם משתתקים ואמר בכאב רב "עוגת החתונה".

Exit mobile version