Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לאכול כשר | רשת פרש דה מרקט פותחת 4 מסעדות בקונספט חדשני

המסעדנים שהקימו לפני כ-13 שנים בתל-אביב את רשת "פרש קיטשן" מביאים בשורה חדשה לציבור בישראל ומשיקים את "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בפריסה ארצית, בפורמט חדשני – מסעדת ארבעה מטבחים.

לפני כשלוש-עשרה שנים הקימו ניר קודיש, גיא אלבז ומושיקו ממן את רשת "פרש קיטשן" בתל-אביב, שהייתה הראשונה להביא את בשורת המזון הבריא לבתי-הקפה, ובימים אלו משיקים את מותג הבת – "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בקונספט חדשני המציעות חוויית בילוי קולינארית מקיפה של ארבעה (!) מטבחים בחלל אחד: מטבח איטלקי, מטבח ים-תיכוני עם מנות מהטאבון, מטבח אסיאתי ובר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים. כל אחת מהמסעדות מתפרסת על שטח של כ-300 מ"ר, מעניקה אווירה וטעמים של שוק ושמה דגש על חווית בילוי לאורך כל שעות היום. המסעדות הראשונות נפתחו במתחם "ביג" קריית גת, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ובמתחם G בכפר-סבא. בקרוב תפתח מסעדה גם במתחם "ביג" בקריות.

פרש דה מרקט. צילום: שירן כרמל, סטודיו BALS

"לאחר כשנתיים בהן חקרנו את העדפות הסועדים בישראל, בנינו קונספט חדש, הרכבנו תפריט והחלנו בהקמת המסעדות – אני שמח לבשר על פתיחת רשת 'פרש דה מרקט', מסעדות-מרקט שמספקות חוויית בילוי כוללת של אוכל מעולה, אלכוהול משובח ואווירה כיפית," מספר מושיקו ממן, מבעלי "פרש דה מרקט". "מה שהוביל אותנו להקים רשת מסעדות-מרקט עם ארבעה מטבחים שונים, היה אחד הממצאים הבולטים שעלו במחקר והצביע על כך שמרבית הישראלים אוהבים לבלות במסעדות שמציעות חווית בילוי עם תפריטים רחבים ומגוונים, המתאימים להעדפות קולינאריות שונות ולכלל הקהלים".

הקונספט הקולינארי של הרשת מעניק פתרון רחב לכלל הקהלים, היות ומעבר למגוון העשיר של ארבעת המטבחים השונים, הלקוחות נהנים ממנות איכותיות וגדולות במיוחד שמתאימות לחלוקה ולאכילה משותפת (sharing). תפריט "פרש דה מרקט" הורכב על-ידי השף אילן ברמלי, תוך דגש על שימוש בבצקים טריים שנאפים במקום ובמגוון רחב של ירקות עונתיים. בשעות הבוקר, המסעדות מציעות ארוחות בוקר מיוחדות לכל המשפחה עם לחמים ומאפים טריים הנאפים בטאבון, בצהריים – מגוון מנות עיקריות  ובערב המסעדות הופכות למוקדי בילוי עם תאורה, מסכי VJ מיוחדים ומוזיקה עכשווית.

בין המנות הבולטות בתפריט:

מטבח ים-תיכוני מהטאבון

מטבח איטלקי, אסייאתי, וים תיכוני. צילום: אנטולי מיכאלו

מטבח איטלקי

מטבח אסיאתי

בר קוקטיילים, שייקים וקינוחים

 

Exit mobile version