Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לאתר הבית של דורות עלית

פרויקטים של בניה צצים כיום כמו פטריות לאחר הגשם. הביקוש הרב בתחום דירות מגורים לרכישה או להשכרה ולא פעם, המחסור בדירות הללו, גורם לכך שפרויקטים חדשים בתחום בניית מתחמי מגורים חדשים, צצים באזורים ובערים שונים ברחבי הארץ, באופן תדיר.

צילום:pixabay

לא פעם, העומס בפרויקטים הללו, יוצר בלבול אצל הרוכש הפוטנציאלי. אדם המעוניין לרכוש דירה הן עבור השקעה והן עבור מגורים, מביא בחשבון לא מעט פרמטרים שונים, בטרם הוא מחליט היכן כדאי לו לרכוש את הדירה הרלוונטית לצרכיו. כיום, הפרויקט שתופס את תשומת הלב המרבית בקרב הציבור החרדי,  הוא הפרויקט החדש הקרוי: דורות עלית.

דורות עלית – פרויקט בניה חדש ואיכותי

ידוע לכל שהציבור החרדי הוא ציבור אשר נוהג להתגורר בקהילתיות. כלומר, אדם חרדי או משפחה חרדית, יעדיפו לגור בקרבת קהילה חרדית או בתוך קהילה חרדית. ההתבדלות מקהילה חרדית, איננה קלה לאדם או למשפחה החרדית. כיום קיימות לא מעט ערים חרדיות, אולם, אם אתה מהציבור החרדי ואתה מחפש דירה במקום איכותי, חדש ורענן, כדאי מאוד שתכיר את: דורות עלית. מדובר בפרויקט בנייה חדש, הממוקם בקרקע המצויה ברכס ההרים הראשון של השומרון. הקרקע הינה קרקע חקלאית, המצויה בתהליכי הפשרה. בראש פרויקט זה, עומדת חברה אשר דוחפת את הקרקע ביעילות ובמקצועיות לאורך כל תהליך ההפשרה אותה היא עוברת. לא פעם, רכישת פרויקט בקרקע המיועדת להפשרה, זהו דבר אשר מעלה חששות, בשל אופי הקרקע ובשל העובדה שיתכן שהקרקע איננה תקבל את האישורים הנדרשים לצורך בנייה. אולם, חשוב מאוד לדעת שמדובר בקרקע אשר נתמכת ונדחפת על ידי גורמים ממשלתיים כגון: הבטחת ראש הממשלה לפני 30 שנה לבנייה בשומרון, תמיכתו של השר גלנט, תמיכתה של מועצה אזורית שומרון ועוד. כך, שניתן לרכוש בפרויקט זה דירת מגורים בלב שלם, מתוך ידיעה שהפרויקט יתממש.

מדוע דווקא דורות עלית

אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים: מדוע דווקא דורות עלית, אם תכנסו לאתר הבית של דורות עלית תתוודעו לקסם אשר אופף את הפרויקט הייחודי הזה. מדובר בפרויקט בנייה יוקרתי מאוד הרלוונטי עבור הציבור החרדי. פרויקט זה עתיד להכיל קהילה חרדית איכותית מאוד. מעבר לכך, מדובר בפרויקט הממוקם על רכס הר, אשר מלבד העובדה שממנו ניתן למצוא על כל גוש דן, הרי שבו ניתן ליהנות מאוויר הרים צלול ואיכותי, מנוף מרהיב ומאיכות חיים אמתית. מלבד זאת, הקרבה של הפרויקט אל גוש דן, היא ללא ספק יתרון רציני מאוד. כל אדם המעוניין ליהנות מיתרונותיו של ישוב ועדיין למצוא מקומות עבודה זמינים ואת כל מה שניתן להשיג באזור המרכז, בהחלט ישמח להתגורר בדורות עלית. כמו כן, הקרבה לערים חרדיות כגון: אלעד ובני ברק, תסייע לכל אדם מהאוכלוסייה החרדית להרגיש בבית.

אין ספק שדורות עלית הוא הפרויקט האידאלי עבור רכישת דירת מגורים לצורך מגורים או השקעה. בחירה בדורות עלית היא בחירה טובה מאוד עבור כל אדם.

Exit mobile version