Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

להזמין קוסם ליום הולדת לאירוע שלכם

אחד מהדברים המרכזיים והחשובים שמוכרחים להיות בכל מסיבת יום הולדת לילדים, הוא כמובן מפעיל מקצועי או אטרקציה מיוחדת שתמשוך את כל הילדים ותוסיף עניין למסיבה. הורים רבים מתלבטים בטרם עריכת יום ההולדת איזה מפעיל או אטרקציה היא הטובה ביותר עבור ילדם.

התשובה לכך תלויה בעיקר באופיו של הילד ובדברים שהוא אוהב. מומלץ להתייעץ אתו ולשאול מה הוא ירצה שיהיה ביום הולדתו, אם זה ליצן מצחיק, מפעיל שיגיע לעשות המון משחקים ומשימות או אולי יום הולדת בקונספט של אגדות קסומות לבנות.

יש ילדים רבים שישמחו שיגיע קוסם אל יום ההולדת שלהם. קוסמים בהפעלות יום הולדת זה תמיד דבר מרתק עבור הילדים, וגם עבורנו המבוגרים. הקסמים ואחיזות העיניים הם תמיד דבר שכיף לראות, ועוד יותר כיף לנחש "כיצד הוא עשה את זה?".

הזמנת קוסם ואמן חושים

כיום ניתן למצוא מפעילים שהם קוסמים בסגנון אמני חושים. כך שהם יגיעו להדהים את הילדים עם קסמים ואחיזות עיניים מפתיעות ומיוחדות, שישאירו את הילדים פעורי פה.

ההבדל בין קוסם לאמן חושים הוא בדרך בה הקסם מתבצע. אמני חושים מתארים את הקסמים שלהם יותר כאחיזת עיניים ואשליה מיוחדת, שלרוב מתבססת על החשיבה והמודע שלנו. מכיוון שהמוח שלנו קולט גירויים בצורה מסוימת, אמן החושים יודע כיצד "לעבוד" על אותם גירויים וכך שאמן החושים יצליח לגרום לנו לעשות משהו לא רצוני.

ילד יום ההולדת במרכז העניינים

הפעלה עם קוסם או אמן חושים ביום הולדת היא ההפעלה הטובה ביותר עבור ילדכם, במיוחד אם הוא אוהב קסמים או חולם יום אחד להיות קוסם גדול. הקוסם יעניק לילד יום ההולדת את מלוא תשומת הלב והבמה, כך שהילד יהיה במהלך כל המסיבה במרכז העניינים.

צילום: יחצ

ישנם קוסמים אשר מכתירים את הילד כשוליה שלהם, כך שהוא נמצא איתם על הבמה רוב ההפעלה, עוזר לו בקסמים וגם לומד כמה טריקים מיוחדים ומדהימים. בנוסף לשיתוף עם הילד שיהיה במרכז העניינים, גם ילדים נוספים שירצו להתנדב לקחת חלק במופע יוכלו להשתתף במגוון קסמים.

מופע קסמים מרתק והפעלות מדליקות

הקוסם יגיע ליום ההולדת עם כל הציוד והאביזרים הנדרשים להופעת קוסמות מהפנטת. יחד עם ילד יום ההולדת הם ידהימו את כולם עם קסמים, להטוטים ואשליות מדהימות. לכל קוסם יש מגוון קסמים מיוחדים ומקוריים רק לו. כל קוסם מקצועי שואף להיות הכי טוב והכי מדהים בקסמים שהוא עושה, כך שכל אחד משכלל יותר ויותר את סגנון הקסמים כך שיהיו הרבה יותר מדהימים, מפתיעים ומהפנטים.

בנוסף למופע הקסמים שהקוסם יערוך בשיתוף מלא עם ילד יום ההולדת וילדים נוספים מתנדבים, כולם ייהנו גם משירים, משחקים וריקודים של ימי הולדת, וכמובן איך אפשר בלי טקס עוגה מרגש ומיוחד.

Exit mobile version