Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

להכניס את סגנון הבוהו שיק לגינה ולמרפסת, כל הטרנדים החמים של לה גן בסגנון זה

סגנון הבוהו שיק, עם המשיכה הנינוחה, האקלקטית והתוססת שלו, כבש את עולם העיצוב בסערה. ככל שאנו מבקשים להחדיר יותר אישיות וחמימות למרחבים החיצוניים שלנו, הסגנון והטרנדים החמים של הבוהו שיק יכולים ליצור עבורכם פינות חמד מגניבות. במאמר הבא תקבלו הסבר על סגנון זה וגם סקירה על ריהוט גן של חברת לה גן בסגנון.

צילום: יח"צ

סגנון בוהו שיק: אסתטיקה חופשית

סגנון בוהו שיק, הוא קיצור של צמד המילים "שיק בוהמי", שעוסק כולו בפילוסופיית עיצוב נינוחה, חופשית ובלתי תואמת. סגנון זה מאופיין בשילוב של השפעות גלובליות, צבעים עשירים, אלמנטים וינטג'יים ותחושה כללית של אקלקטיות. הוא מעודד שימוש בחומרים טבעיים, טקסטיל ייחודי ואווירה נעימה ורגועה.

כדי ללכוד את המהות של סגנון הבוהו שיק במרפסת שלכם או הגינה, ערבבו דפוסים, טקסטורות וצבעים. אל תפחדו לערבב ולהתאים אלמנטים שונים כדי ליצור מרחב חיצוני נוח, זה בדיוק מה שייצר את הסגנון הזה שאתם מחפשים.

ריהוט גן מראטן: ההתאמה המושלמת לבוהו שיק

ראטן הוא חומר טבעי המופק מדקל הראטן, הוא הבחירה האידיאלית ליצירת האסתטיקה הבוהו שיקית. הקסם הטבעי והכפרי שלו, והעובדה שהוא משתלב בצורה חלקה עם אלמנטים עיצוביים שונים, הופכים אותו לבחירה מעולה עבור עיצוב גינה ומרפסת בסגנון זה.

מה זה ראטן? ראטן הוא דקל מטפס שמקורו באזורים טרופיים של אסיה, אפריקה ואוסטרליה. הגבעולים החזקים והגמישים שלו נקצרים, מטופלים ונארגים ליצירת חומר עמיד ואטרקטיבי לרהיטים.

מומלץ לשקול שילוב של רהיטי ראטן בגלל המשיכה האורגנית – כפרית שלהם. גווני האדמה החמים ודפוסי האריגה המורכבים שלהם הופכים אותם להתאמה מושלמת לעיצוב הבוהו שיק.

ערסלי ראטן ומערכות ישיבה: יופי, נוחות ועמידות

ערסלי ראטן ומערכות ישיבה מציעים את השילוש הקדוש של עיצוב הבוהו שיק: יופי, נוחות ועמידות. רהיטים אלה לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם נוחים להפליא ועמידים לאורך זמן.

היתרונות של ערסלים ומערכות ישיבה עם ראטן

אסתטיקה ויופי: גווני האדמה הטבעיים של הראטן ודפוסי האריגה המורכבים מביאים כשרון ייחודי ואמנותי לחלל החיצוני שלכם. הרבגוניות שלו מאפשרת שילוב הרמוני עם אלמנטים אחרים של בוהו שיק.

ישיבה נוחה: מערכות ישיבה ראטן מגיעות לרוב עם כריות נעימות, מה שמבטיח מקום נוח ומזמין להירגע בו. הגמישות והקלות של הראטן מוסיפים לגורם הנוחות.

עמידות: ראטן הוא גמיש מטבעו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לשימוש חיצוני. הוא יכול לעמוד בפני אלמנטים, כגון גשם וחשיפה לשמש, מבלי לאבד את הקסם או השלמות המבנית שלו.

לסיכום, סגנון בוהו שיק עוסק בפילוסופיית עיצוב חסרת דאגות, תוססת ואקלקטית המעודדת שימוש בצבעים עשירים, השפעות גלובליות וחומרים טבעיים. הטרנדים החמים של לה גן בסגנון זה מתיישבים באופן מושלם עם ריהוט גן מראטן, המשדר קסם טבעי וכפרי, מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית לעיצוב בוהו שיק. נסו גם אתם את הריהוט של לה גן. תוכלו להנות מעיצוב מרהיב, נוחות ומחירים מעולים.

Exit mobile version