Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

להקת האלקטרו JEW2 בביצוע חדשני ללהיט "ואפילו בהסתרה'

להקת  JEW2 של המוסיקאים נתי שיש, אבירם שוקרון ושי ברק מפציצה עם ביצוע עדכני ללהיט של רבי נחמן מברלסב, 'ואפילו בהסתרה'.שווה צפייה. 

אחרי עשרות ביצועים מטובי המוסיקאים בתעשייה, כזה עוד לא שמעתם: קבלו את 'אפילו בהסתרה' של להקת האלקטרו JEW2 בביצוע חדשני  שלא ישאיר אתכם אדישים. אחרי הסינגל הראשון 'עם ישראל חי' אשר גרר אחריו הד תקשורתי, בעקבות הקליפ הויראלי וגרף קרוב למיליון צפיות ברשתות החברתיות.  חוזרים חברי JEW2 ומפתיעים בסינגל שלישי.

חברי ההרכב מספרים על השיר: "יש משהו בניגון המיוחד הזה ובמילים שתופס אותנו בכל פעם מחדש, ויש לנו הרגשה שגם רבינו נחמן מברסלב שהגה את המשפט המיוחד הזה, לא דמיין שהוא אי פעם יקבל ביצוע כזה".

להקת JEW2 צילום באדיבות הלהקה

JEW2 – הרכב מוסיקה יהודית אלקטרונית של המוסיקאים נתי שיש, אבירם שוקרון ושי ברק, המביא איתו אל הבמה את כל שירי המוסיקה היהודית האהובה לאורך השנים, לצד שירים מקוריים, בעיבודים חדשניים המשלבים מוסיקה אלקטרונית לצד מתופפיםLIVE  על הבמה.

לפרויקט הייחודי חברו יחד הצמד נתי שיש ואבירם שוקרון, ממובילי תעשיית המוסיקה היהודית, אשר מופיעים למעלה מעשור על הבמות הגדולות ברחבי הארץ ומחוצה לה; למעבד והמפיק המוזיקלי שי ברק, אשר חתום על עשרות לחנים ועיבודים של מיטב המוסיקה היהודית בשנים האחרונות.

Exit mobile version