Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לוחות מגנטים לילדים

אם הילד שלכם עומד לעלות לכיתה א' ואתם רוצים שהמעבר יהיה קל ואפקטיבי, בטח תשמחו לדעת שאפשר לעשות את זה ובזול בלי לשלוח אותו לקייטנה יקרה. הפתרון הוא לוחות מגנטים לילדים שמאפשרים לילדים שלכם ליהנות מכל העולמות : גם ללמוד בכיף קריאה וכתיבה וגם להיכנס לכיתה א' ברגל ימין.

המשיכו לקרוא כדי לגלות שלוחות מגנטים לילדים הם לא מה שחשבתם מסיבה אחת – כיום ניתן לשלב בלוחות המגנטים משחקים, סיפורים ופעילויות שונות כך שהם מעודדים את המוטיבציה של ילדכם, מכירים בפניו את לוח הכיתה ובעיקר הופכים את הלמידה לחוויה. אנחנו חושבים שאין דרך טובה מזה להתחיל את שנות הלימוד, אבל אתם צריכים להיווכח בכך בעצמכם.

וזוהי רק ההתחלה

בטח תשמחו לדעת שכיום ניתן לרכוש לוחות מגנטים לילדים בגדלים ובעיצובים שונים והחויה כפולה : גם למידה עצמאית וכיפית וגם התאמה לעיצוב של חדר הילדים. וזה לא הסוף – כיום יש לוחות מגנטים שמתאימים לתלייה על הקיר בצורה בטוחה, לוחות עם 3 רגליים שניתן לקפל ולהעמיד בכל מקום, לוחות מגנטיים שהשימוש בהם נעשה באמצעות גירים או לורדים מחיקים ועוד. וכמובן שבכל קטגוריה יש מגוון מוצרים, כך שהבחירה קשה.

מה  הכי טוב?

לוח מגנטי מחיק. צילום: pixabay

ורק לידיעה – הלוח המחיק האיכותי ביותר הוא לוח עם ציפוי אמייל של 0.6 מ"מ שאינו נשרט. לוח זה מתהדר בתוחלת החיים הארוכה ביותר מבין כל הלוחות המגנטים לילדים ויותר מזה – אתם נהנים מאחריות למשך 10 שנים. בלוח זה ניתן להשתמש בכל הסוגים של הטושים (לורדים) מחיקים כולל כאלו שאינם ע"ב מים.

לוח זה מגיע בגוון לבן שלג/לבן מרושת (ריבועים של 3 ס"מ* 3ס"מ שמוטבעים בלוח ומאפשרים לימוד של כתיבה ישרה) וניתן לבחור את חומר הגלם של המסגרת : עץ או אלומיניום. לוחות אלו ניתן להזמין ולקבל בכל מידה, למשל 60/80 או 100/200 אבל תמיד מחירם שווה לכל נפש וכיס. ובינינו – מה אנחנו ההורים לא נעשה כדי להבטיח שילדינו יהיו חכמים אבל גם מאושרים?

אז מה עושים?

אם אתם הולכים לאיבוד ובצדק מול השפע הרב של לוחות מגנטים לילדים, בטח תשמחו לדעת שיש פתרון גם לזה. אנחנו ממליצים שתבקרו באתרי האינטרנט הרלוונטיים יחד עם ילדיכם ותתנו לו לבחור. הסיבה לכך פשוטה -ככה תבטיחו שהלוח המגנטי יותאם באופן מושלם לצרכים ולדרישות של ילדיכם.

ואתם יכולים להיות רגועים כי למרות שמדובר באתר אינטרנט ובקנייה מקוונת, אתם יכולים לקבל ייעוץ נוסף גם בטלפון, במייל או באמצעות השארת הודעה באתר. אבל האמת היא שלא משנה באיזה דרך תבחרו כי התוצאה אחת – שירות אישי, מקצועי ואיכותי שיהפוך כל רכישה לחוויה. ואגב, למרות שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש תמיד טוב לדעת שיש אפשרות לייעוץ נוסף. אז למה אתם מחכים?  היכנסו לקישור: https://www.shivoky.co.il/categoryלוחות-מגנטיים

 

 

 

Exit mobile version