Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לופטים לאירועים ומסיבות רווקים/ רווקות

החבר הכי טוב שלך עומד להתחתן? המשימה שלך כעת היא לארגן עבורו את מסיבת הרווקים הטובה שיותר שהייתה אי פעם אצל מישהו מהחברים. לופט הוא חדר ענקי שניתן לשכור בדיוק בשביל אירוע כזה, וניתן למצוא המון חדרים מהסוג הזה בכל רחבי הארץ.

למה דווקא לחגוג מסיבות רווקים בתוך לופטים?

צילום:יח'צ

אם פעם זה היה בילוי במועדון, אליו היו מגיעים כל החברים על מנת לחגוג את מסיבת הרווקים של החתן המיועד – היום הסטנדרטים של החברים כבר עלה, והם מחפשים מסיבה פרטית. לופטים מיועדים בדיוק לצורך זה: אתם מקבלים מתחם גדול שהוא רק שלכם, שמתאים לאירוח של כמה עשרות אנשים בו זמנית, ומייצרים לעצמכם את המסיבה הכי טובה בעיר.

לופט הוא בעצם חדר ללא מחיצות, שניתן למקום בתוכו ריהוט נוח, כיסאות ושולחנות שאפשר לאכול עליהם, משחקי וידאו או כל דבר אחר – והכל כאמור במתחם אחד שכולם יכולים לבלות בו במקביל. בתוך לופטים ניתן לערוך מסיבות מכל מיני סוגים, כאשר הפרטיות הרבה שהמקום מעניק, מאפשרת לכם להשמיע מוזיקה בווליום חזק וליהנות מהמסיבה שלכם עד אור הבוקר.

איך בוחרים לופט מתאים מבין המגוון הקיים?

בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא לופטים מעולים שניתן לשכור לכמה שעות. אם מדובר במסיבת רווקים שבה החברים "מפוזרים" בכל הארץ ואינם מתגוררים ביישוב אחד, מומלץ כנראה לשכור חדר כזה הממוקם באזור המרכז, מה שיקצר את זמן הנסיעה עבורם. כדאי לחפש קודם כל באינטרנט, ולאחר שבחרתם את העיר שבה תרצו לחגוג – לגלוש אל האתר המוביל למציאת לופט ושם לערוך סינון נוסף.

הקטגוריות השונות באתרים המציעים השכרה של לופטים, יציגו את המפרט הקיים בכל לופט. אין ספק שעדיף לבחור במקום שיש בו כמה שיותר אבזור, מערכת שמע באיכות גבוהה וכמובן – בריכה גדולה ומפנקת, אליה כולם יוכלו לקפוץ ולהשתכשך בסופו של הערב.

כמה יעלה לשכור לופט ובמה זה תלוי?

תוכלו לקבל הצעת מחיר באשר להשכרת הלופטים ישירות באמצעות הטלפון, בהתקשרות אל בעלי המקום. הכינו מראש רשימה המפרטת את הדברים הבאים: כמות המשתתפים בחגיגה שלכם, הציוד הנדרש, בקשות מיוחדות, וכל מה שאתם מעוניינים לדעת על הלופט המדובר.

הלופטים שיש בהם חדרי שינה יעלו, מן הסתם, יותר מאשר כאלה שמהווים חדר אחד בלבד בלי אפשרות ללון בתוכם. אם אתם אכן עורכים מסיבת רווקים, דווקא יתכן שמומלץ יהיה למצוא מקום המאפשר לכם לישון בלילה שאחרי, על מנת שתוכלו להגיע בבטחה הביתה גם אם שתיתם במהלך כל הערב. בקשו פירוט של כל הדברים שסוכמו עם בעלי המקום, ותתחילו לארגן את החגיגה: אם תתכנו מראש את רכישת הכיבוד והשתייה, ותספיקו להגיע למקום לפני כולם ולסדר את הכל כמו שצריך – המסיבה תהיה כיפית עוד יותר וכולם ייהנו מהשהייה הבלתי נשכחת במקום.

Exit mobile version