Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

בועז דקל מחברת אמיגו: מגיע לילדכם את מותגי הצעצועים החדשים ביותר

תשאלו כל ילד, והוא יוכל לתת לכם הרצאה שלמה על מותגים בולטים כמו אנגרי בירדס, סופר סטרייקה או סופרגול. הילדים חיים את עולם המותגים הזה, ועל כן לא פלא שהם נהנים כל כך לאסוף קלפי מותגים, לשחק בבובות אספנות או להתחרות זה בזה מי יאסוף יותר מותגים. אתרי אינטרנט כמו אמיגו ו- P.M.I בראשותו של בועז דקל, באים לתת את כל המענה הדרוש.

המותג שהילד שלם תמיד רצה

בועז דקל הוא המייסד של חברת אמיגו, הבעלים של P.M.I וגם הזכיין של פוקימון וסופרבול. הוא מתמחה בשיווק המותגים החדשניים ביותר עבור הילדים, ואף שימר מותגים נפוצים ואהובים כמו פוקימון או אימוג'י. בועז דקל פועל רבות למעם הילדים הישראלים ומגיע אליהם עד לבית הספר כדי שיוכלו ליהנות מדגימות קטנות של הצעצועים שהם כרגע באופנה.

מותג הגומילום

אחד המותגים הגדולים ביותר בתפסו בקרב בנים ובנות כאחד הוא הגומילום. ערכה שלמה ליצירת צמידים מדליקים וצבעוניים כבשה את כל ילדי ישראל, והם נהנים ליצור מגוון רחב של צורות ויצירות. כך, הבנים יכולים ליהנות מיצירת צמידי כדורגל או חיות דוגמת כלבים, נחשים ופינגווינים, ואילו הבנות נהנות ליצור צמידי אופנה יפהפיים, לצד חיות חמודות כמו ארנב או דולפין.

צילום: Freepik

צעצועים בכל מיני סוגים

אמיגו ו-P.M.I הם דוגמאות בולטות לאתרים שאפשר למצוא בהם הכול עבור הילדים. לדוגמה, אם אתם מעוניינים בכך שהילד יתפתח, ילמד דברים חדשים ויגלה את הכישורים היצירתיים הגלומים בו, תוכלו תוכלו לקנות לו ערכת יצירה או ערכה לפיתוח החשיבה. ואם הילד רוצה דווקא בובה ספציפית כמו בובת סופרמן קלאסית או בובת לול נפתחת וצבעונית, גם את אלה ניתן למצוא באתרים. מעבר לכך, קיימים מוצרי מותגים שהם מעבר לצעצועים. לדוגמה, לקראת בית הספר, אפשר לקנות תיק מעוצב של פרוזן או שעון חכם המותאם לילדים.

בועז דקל דוגל בהתחדשות מתמדת, כך שבאמיגו תוכלו למצוא רעיונות למתנות מרהיבות ליום הולדת לילדים שלא חשבתם עליהם אפילו. לדוגמה, אפשר להפתיע את החוגגת הקטנה במטבח מעוצב העשוי מעץ שבו יש את כל מה שהיא צריכה כדי להכיר את המטבח מקרוב ולאהוב אותו: כיריים, וילון בד, כלי מטבח. ואם מחפשים מתנה לילד, כדאי לשקול לקנות לו בובת נחום תקום מתנפחת בצורת נמר שאפשר לתת לו אגרופים קטנים, להתאמן ולהוציא קצת מרץ. ולסיכום, באתר תמצאו את כל המוצרים הרלוונטיים היום לילדים, וכך תוכלו להפתיע אותם בכל פעם מחדש.

Exit mobile version