Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לימודי אמנות – ארגז כלים לחיים במאה ה-21

בעת הזאת, בה קיים חוסר וודאות כלכלית, ההחלטה ללכת ללמוד כל תחום ברמה של השכלה גבוהה הינה משמעותית ביותר. ברם, הבחירה ללמוד לימודי אמנות מורכבת מסיכון רב יותר. בשנים קודמות, אמנות נתפסה בדרך כלל כתחום רכרוכי, דבר מה ללמוד במידה והנכם אינם בטוחים בנוגע למסלול של החיים שלכם, אך הייתם משוכנעים כי הנכם מעוניינים להעביר את הזמן בכיף לתקופה של שלוש שנים בכל מיני מסיבות במוסד להשכלה גבוהה, לאזן בין המכחולים ביד אחת שלכם לבין שתיית אלכוהול ביד השנייה שלכם. מאז שהאמירו מחירי שכר הלימוד, המותרות האלו הפכו לדרך זו יקרה מדי להעביר את הזמן.

יתרונות של לימודי אומנות –
  1. תמיכה ועידוד – נדרש לטפח, ואין לדכא רעיונות של חשיבה מחוץ לקופסה, ולימודי אמנות מהווים סביבה נהדרת על מנת שתרגישו חופשיים להתוודע לנתיבים אומנותיים ולדאוג שתצאו בעלי ידע ופיקוח בדרך הכי הולמת. הדבר עשוי להיות לכם קשה כאמנים שמתרגלים במציאת עצות טובות ונטולות פניות בהיבט של עבודתכם. בהיותכם בסביבה בין אמנים מתחילים מעודדים אווירה בריאה של תחרות שקשה לשכפל אותה מחוץ לכיתה.
  2. במסגרת לימודי אומנות ניתן לרכוש חברים חדשים, להתחיל מחדש, ולשתות שיכר למכביר – ההשכלה הגבוהה מהווה טקס מעבר בשביל המון אנשים – הפעם הראשונה בה תהיו רחוקים מן בני המשפחה שלכם; פער מגשר מתקיים בין בית הספר לדרישות של העולם האמתי. במסגרת מקום הלימודים באפשרותכם לפגוש את מי שעשוי להפוך לחבר נפש לכל משך החיים שלכם. בסביבה נדירה, אשר בה כולם מבקשים ליצור חברויות, יהיו לכם שלוש שנים נפלאות לחגיגת מסיבות, לטעות, לנהל את הכספים ואת משק הבית שלכם, והכל בתוך הסביבה המרופדת למחצה של חיי הלימודים שלכם. מדובר בחוויה בעלת ערך רב, אשר קשה להשיגה במקום שונה.
  3. ניסויים בלי כל לחץ – קיימים קורסים בתחום של לימודי אומנות אשר מתגאים בשנה ניסיונית, בה באפשרותכם להתנסות במנעד רב של מדיות וכל מיני טכניקות, כמו לדוגמה – צילום, תחריט, ציור חיים, ציור, ללא שהתוצאות של אותה השנה ייחשבו לתואר הכללי שלכם.
Exit mobile version