Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לימודי הנדסאים במכללת הנדסאים תל אביב

המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) פרסמה לאחרונה סקר עם נתונים המשקפים את מסלולי הלימודי המבוקשים ביותר, ולבטח גם אתם תופתעו לגלות כי אחד מכל ארבעה סטודנטים הלומדים כיום בישראל לומד במסלול הנדסה או במסלול מדעי המחשב ומתמטיקה. למעשה, כ-18% מכלל הסטודנטים בישראל לומדים במסלולי הנדסה, ובגלל המחסור העצום במהנדסים והנדסאים, רבים בוחרים ללמוד בבית הספר להנדסאים בתל אביב מקצועות כמו הנדסאי בניין, חשמל, תעשייה וניהול, תוכנה וסייבר, מכונות, אדריכלות וכדומה.

מסלולי הלימוד לתואר הנדסאים בבית הספר להנדסאים

בשנים האחרונות צעירים רבים בוחרים ללמוד מקצועות המאפשרים להם לרכוש מקצוע לחיים, לכן לא מעט מהסטודנטים בוחרים ללמוד מסלולי לימוד להנדסאים במקום להשקיע 4 שנים או יותר עד קבלת תואר מהנדס. עולם התעסוקה משנה את פניו במהירות, יש דרישה גבוהה להנדסאים בכל התחומים, ותוך כשנתיים עד שלוש שנים, בהתאם למסלול בוקר או ערב, אפשר לקבל תואר הנדסאי ולמצוא עבודה יחסית בקלות.

בית הספר להנדסאים מציע מגוון מגמות לימוד, בהן:

Pixabay

ראוי לציין כי לימודי הנדסאים במסלול בוקר או ערב מתאימים בעיקר לבעלי אוריינטציה טכנולוגית, יש לעמוד בתנאי הסף אך ניתן ללמוד במכינה טכנולוגית ולהמשיך ללימודים המתקדמים בסיומה. תואר הנדסאי נחשב ליוקרתי, יש מחסור עצום בהנדסאים בכל התחומים לכן בוגרי מסלול הלימודים נחטפים לעבודה, כל עוד הם למדו בבית הספר להנדסאים הנחשב לאחת המכללות המובילות והאיכותיות ביותר בישראל.

Exit mobile version