Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לימור כץ מיריד האופנה של seekme:"ישנה אי הבנה של הצורך כאשר מדובר במגזר הדתי"

לימור כץ, יזמית בתחום האופנה,ובעלים של ירידי האופנה Sheek.Me אשר מיביאים את הפאשן, האווירה המחשמלת וחוויית הקנייה אל הקהל הדתי בארץ. אז לפני החגים קבלו את ירידי האופנה הקרובים….

לימור כץ, יזמית בתחום האופנה, בת 43, נשואה לעדי כץ ואם לשלושה, גרה בגבעת שמואל ובעלים של ירידי האופנה Sheek.Me אשר מרכזים מעצבים ישראלים רבים ומיביאים את הפאשן, האווירה המחשמלת וחוויית הקנייה אל הקהל הדתי בפריפריה. העסק הוקם לפני פחות משנה ומאז נערכו לא פחות מ-26 ירידים בקונספטים שונים!

אל הפקת ירידי האופנה כץ התגלגלה אחרי שעברה לא מעט תהפוכות ושינויים בפן המקצועי. 

"עבדתי במשך כ- 17 שנים בהייטק בתור חשבת שכר ולאחר מכן מנהלת מדור שכר בחברות גדולות. במשך תקופה ארוכה הרגשתי שזה לא אני, מאז ומתמיד חלומי היה לעסוק באופנה. בשלב מסוים לקחתי החלטה, למדתי סטיילינג והקמתי בוטיק בייתי מצליח. לאחר שמיציתי גם את השלב הזה בחיי, החלטתי לקחת את העניין צעד נוסף קדימה. כיוון שבימי הבוטיק הייתי מציגה בירידים שונים, לקחתי את הניסיון והקשרים שצברתי והפכתי למפיקה בתחום הירידים, שקיבלו את שמו של הבוטיק Sheek Me"". הרצון היה לגדול, להעניק ללקוחות יותר מבחר, יותר מעצבים, מחירים אטרקטיביים ובמקביל לדאוג למעצבות הישראליות איתן עבדתי וכאלו נוספות ולספק להן פרנסה לאורך כל השנה. במקום להתחרות עם בעלי הירידים בתל אביב, החלטתי להביא את האופנה לפריפריה ולצאת איתה החוצה, למקומות עם שפע חנייה ולאפשר כניסה חינם. מעבר לכך, בעוד שעולם האופנה מאוד מפותח במגזר החילוני, ישנה אי הבנה של הצורך כאשר מדובר במגזר הדתי.

לימור כץ על מסלול שבוע האופנה לקהל הדתי בירושלים, צלמת מיה שמעונובץ

הירידים שנערכו עד היום מתמחים ומרכזים את תחום האופנה, החל מביגוד יום וערב ועד לביגוד יומיומי, תכשיטים, הנעלה, כיסויי ראש ואקססוריז. כל יריד למעשה נערך בקונספט קצת שונה. כך למשל, הירידים הקרובים שיערכו במהלך ספטמבר יהיו ירידי טרום חגים ויציגו קולקציות חדשות של מעצבים ישראלים. את היריד נערוך בלא פחות משלוש ערים מרכזיות בישראל, בגבעת שמואל  היה יריד לראשונה ארבעה ימים עם מעצבים מתחלפים! כל המעצבים למעשה התחלפו אחרי יומיים והלקוחות קבלו יריד חדש לגמרי וסיבה להגיע פעם נוספת! יריד נוסף יהיה בבירה ירושלים, שם יערך יריד גדול ומושקע במיוחד כיאה לעיר האהובה והאחרון יהיה בעיר מודיעין בסימן תרומה לקהילה ובשיתוף פעולה עם הגרעין התורני בעיר. בחודש אוקטובר יהיה יריד מיוחד לכלות ואירועים לקהל הדתי כמובן, שירכז את כל מה שכלה צריכה ליום חתונה מושלם תחת קורת גג אחת. בעתיד ארצה לערוך גם ירידים בתחומי עיצוב הבית והילדים."

מה השאיפות לעתיד?

"יש תכניות רבות, החל מהתרחבות לערים נוספות, ארגון ירידים בקנה מידה גדול עוד יותר, ירידים בקונספטים נוספים הקשורים לא רק לאופנה, מיזם חדש בתחום האינטרנט לקהל הדתי ועוד. אני לא יודעת לנוח ותמיד נמצאת בעשייה."

 אז לכבוד החגים איזה ירידים יש והיכן?

יריד גבעת שמואל-
"יריד החגים של גבעת שמואל  בדיוק הסתיים. הינו היריד הארוך ביותר שהיה אי פעם במסגרת ירידיSheek Me  ויימשך למשך ארבעה ימים שלמים. לאחר היומיים הראשונים יתחלפו כל המעצבים בכאלו חדשים! היריד יאפשר לכל אוהבות האופנה להגיע בשנית ולהתרגש פעם נוספת מפריטים חדשים ונפלאים ולסגור את פינת הקניות לחגים."

יריד ירושלים- גדול מתמיד! 12-13/9
"כיאה לעיר הבירה יהיה היריד בירושלים הגדול והמפואר ביותר ויתפרש על פני 1800 מטרים רבועים של אופנה צרופה במתחם התחנה הראשונה. לא פחות מ-70 מעצבי אופנה ישראלים יציגו את הקולקציות החדשות בעיצובם באולם מעוצב. בנוסף יינתנו שירותי סטיילינג חינם לבאות עם הסטייליסטית המובילה הדס דיקשטיין!"

יריד מודיעין בסימן תרומה לקהילה! 14-15/9
"את סבב החגים יחתום יריד בסימן תרומה לקהילה המתקיים בשיתוף הגרעין התורני "אורות יצחק", לצורך איסוף תרומות לסלי מזון למשפחות נזקקות. בין דוכני היריד יוצבו עמדות בהן יוכלו הבאים לפתוח את ליבם וכיסם ולתרום למטרה החשובה, תוך שהם מסיירים, קונים ונהנים בעשרות הדוכנים."

 

Exit mobile version