Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

למה לקחת חברת ניהול בניין?

ניהול אחזקת מבנים

כאשר חיים בבניין משותף זה האינטרס של כל המשפחות הגרות בבניין שהוא יהיה נקי, מטופח, מסודר ומשופץ היטב. התחזוקה השוטפת של הבניין לא רק תשפר היטב את איכות החיים של הדיירים בבניין אלא גם תשמור עליהם ממזיקים שונים, תקלות, תפחית את הסיכון להימצאות גנבים באזור, תשפר את סביבת המחיה שלכם ותהפוך את המקום לנעים ובטוח יותר למגורים. כל דיירי הבניין משתתפים בקופה כלכלית של הבניין הנקראת ועד בית ומשלמת סכום מסוים המוסכם על דיירי הבניין. הכסף שנאסף משמש לתחזוקה השוטפת של הבניין הכוללת מגוון פעילויות ותחומים.

ניהול ואחזקת מבנים – מה זה כולל?

ניהול ואחזקת מבנים הוא שירות שיוצא לכם על ידי חברות המתמחות בניהול מבנים. השירות כולל ומקיף מגוון רחב של צרכים הקשורים לבניין ולתחזוקה השוטפת שלו החל מהלובי, המעליות וחדר המדרגות ועד לענייני חשמל, תאורה ואפילו הגינה. צריך לתחזק את הבניין כדי לשמור על רווחת הדיירים והכסף מקופת הוועד הולכת לאנשי המקצוע לביצוע עבודות שונות. לדוגמה: ברוב המבנים למגורים כיום יש מנקה המגיעה פעם או פעמיים בשבוע לנקות את הלובי, הכניסה לבניין, חדרי המדרגות והלובי של כל קומה. עבודת הניקיון הזו עולה כסף – מהיכן משלמים למנקה עבור ניקיון הבניין? מקופת הוועד כמובן. מהכסף שנאסף מכל הדיירים המשתתפים בתחזוקת הבניין. אם יש צורך להדביר את הגינה, לשפץ את הכניסה בניין או לעשות זיפות לגג ייתכן ואף תתבקשו להשתתף בעלויות ועד גבוהות יותר באופן חד פעמי אחת לתקופה.

איך לבחור חברת ניהול בניין?

חברת ניהול בניין תספק לכם את כל שירותי התחזוקה של הבניין ואנשי המקצוע הנדרשים לביצוע עבודות שיפוץ ותחזוקה שוטפת של המבנה. החל מאינסטלטור, חשמלאים, שיפוצניקים, גננים, עובדי ניקיון ובבניינים יוקרתיים גם מאבטחים ועובדים נוספים. כדי לבחור חברת ניהול טובה אתם צריכים לבדוק היטב את ההמלצות שלה, היכן היא מספקת את שירותיה, פידבקים על החברה ברשתות החברתיות ובגוגל, אילו שירותים היא מספקת ולהיפגש עם נציג החברה כדי להתרשם ממנו, מהאופי שלו, מההתנהלות של החברה ועוד. כמו כן כדאי לברר אודות בניינים נוספים שהחברה מתחזקת ולנסוע להתרשם מהם.

Exit mobile version