Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

למה נשים עונדות תכשיטים?

מאז ומעולם ענידת תכשיטים הייתה תופעה המזוהה לא רק עם נשים בלבד, אלא עם בני המין האנושי כולו. ראשית, הניסיון להפוך יפים ולמצוא חן, ככל הנראה היה שם תמיד. מה גם שענידה של תכשיטים, הייתה לאורך הרבה מאוד שנים, הדרך של בני אדם שונים להזכיר לכולם כי הם נמצאים במעמד סוציו אקונומי גבוה משל חבריהם. אבל היום, הרי שזו לא בעיה למצוא תכשיטים באיכות טובה ובמחירים משתלמים במיוחד. ענידה של תכשיט יפה, יכולה הרבה פעמים להוסיף למראה הכללי וכמו 'להקפיץ את הלוק'. אם אתן רוצות להוסיף כמה פריטים פשוטים שישדרגו את הארון שלכן, מוזמנות להמשיך לקרוא.

איך לבחור תכשיט בכמה צעדים פשוטים

אם אתן מתלבטות בין תכשיט כזה או אחר, אנחנו רוצים להציג בפניכן את הדרך שלנו לבחור את האחד המושלם. אל תשכחו כי לכל אחת יש טעם אישי ובאמת, כל אחת יודעת להגיד בדיוק מה מתאים לה. ובכל זאת, לאחר שנים של ניסיון בתחום, יש לנו כמה טיפים קטנים שיכולים לעשות אצלכן שינוי דרמטי. אז בואו נתחיל לפרט את הפרמטרים הללו ביחד.

Photo by Segal Jewelry on Unsplash

ראשית, חשוב להתייחס לסוג החומר ולאנרגיה שהוא משדר:

אתן לא צריכות להפוך לעורכות של מגזין האופנה הגדול בעולם, כדי להבין כי טבעת עשויה זהב ומשובצת יהלום, בדרך כלל תיחשב ליוקרתית יותר והאסוסיאציה של טבעת מהסוג הזה תהיה, כי מדובר על אישה נשואה. לעומת זאת, מי שבוחרת לענוד טבעת עשויה זכוכית או עץ, מעוצבת בסגנון מיוחד, תיצור את התחושה כי מדובר על אישה לה חוש גבוה לאופנה. בדרך כלל אנחנו נמליץ לנשים לבחור תכשיט לאישה עשוי מחומרים איכותיים, לא משנה אם מדובר על עץ או על כסף שחור. אבל בהחלט, נסי לחשוב על האסוסיאציה העולה מכל פריט ופריט, כדי שהתמונה הכללית תהיה כזו שתתאים לאופי שלך, כמו שאת מבינה אותו.

שנית, יש להתייחס לעיצוב ולחיבור של הפריט למראה הכללי:

יש נשים אשר אוהבות להתלבש ולבוא תמיד עם משהו מיוחד. יש דווקא כאלו שתמיד אהבו יותר ללכת על המראה האלגנטי הכביכול 'פשוט'. האמת היא תמיד נמצאת היכן שהוא באמצע. מה שאנחנו צריכות לזכור כי שבחירה של תכשיטים לאישה, צריכה להלום את מה שאת לובשת ולא להכביד על המראה הכללי. כלומר, אם אם את לובשת בגדים צבעוניים ומלאי חיים, את יכולה בהחלט לשלב שרשרת זהב או כסף עדינה, אבל לא להעמיס בצמידים בולטים עם הרבה אבנים עליהן. לעומת זאת, אם את לבושה בבגדים מונוכרומטיים, בהחלט אפשר להוסיף נגיעה של צבע באמצעות טבעת יפה, עגיל או תכשיט אחר. כמובן, הכל קם ונופל על איזונים נכונים בין האלמנטים השונים.

להרגיש יפה זו לא מותרות

דווקא בדור הנוכחי, הרבה יותר קל למצוא תכשיטים לאישה במחירים משתלמים, כמו שכבר אמרנו קודם לכן. יש נטייה לנשים רבות לשים את עצמן אחרונות ברשימה. כאילו כולם חשובים יותר מהן. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לכן שזה פשוט לא נכון. אישה יפה היא אישה המרגישה בנוח עם הגוף שלה. מי שמרגישה כי היא יכולה ללכת בגאווה ברחוב ולהרגיש טוב עם עצמה. תכשיטים לנשים הם בדיוק הפריטים הללו המבטאים יותר מכל את הטעם שלך באופנה. כמובן, תמיד יש מקום להעיז ולבחור דווקא פרטים מעניינים, כאלו שלא היית בוחרת לכתחילה. אבל באותה הנשימה, הרי שתמיד תני לעצמך את הקרדיט שמגיע לך. את יודעת בדיוק מה את אוהבת וללכת עם תחושת הבטן זה הכלל הכי חשוב באופנה תמיד.

Exit mobile version