Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

לנגן ולשיר בכל גיל

אחת הדרכים הנהדרות לבצע לימודי מוסיקה למבוגרים זה דרך מקום אשר ילמד אתכם לנגן בצורה מיוחדת, או לשיר כמו שתמיד רציתם ואפילו לרקוד. כמו כן בשביל לבצע לימודי מוסיקה למבוגרים בצורה טובה ומקצועית ישנם מספר דגשים והם:

בשביל להירשם ללימודי מוסיקה למבוגרים תוכלו לפנות אלינו למרכז יובל למוסיקה וליהנות ממגוון אפשרויות מוסיקליים מושלמים, בין אם זה כלים מיוחדים, שיעורי פיתוח קול ועוד. אנו במרכז יובל מקפידים על תודעת שירות מדהימה וכן על צוות מקצועי מיומן ואיכותי. מרכז יובל הוקם לפני יותר מ50 שנים מתוך מטרה להגביר את החינוך המוזיקאלי בעיר חיפה.

קרדיט Canva

כלי נשיפה מושלם

אחד מכלי הנשיפה המיוחדים ביותר הוא החליל, שכן בשביל ללמוד לנגן בכלי זה יש ללכת למורה מיומן אשר יעביר אותנו לימוד חליל בצורה קפדנית וכיפית. כמו כן על מנת ללמוד את לימודי החליל בצורה איכותית יש להבין שלימודים אלו אינם פשוטים והם מצריכים: הקשבה, הבנה, שילוב של טכניקות ביחד, וכן יכולת ללמידה עצמית ונשנית. כמו כן בלימודי החליל גם תצטרכו לנשום בצורה נכונה וכן לשלב עם זאת את האצבעות ולהקיש באופן מדויק. בשביל ללמוד לנגן על חליל צד בצורה איכותית פנו למורה מקצועי ואיכותי אשר יעביר אתכם שיעורים ממוקדים שבסופם תהיו נגני על.

מקום מושלם ללמידת מוסיקה

אם אתם רוצים ללמוד מוסיקה בצורה האיכותית ביותר תוכלו לפנות לקונסרבטוריון המושלם שלנו אשר נקרא מרכז יובל למוסיקה. המקום שלנו הינו בעל 250 תלמידים מכל הגילים, וכן אנו מחזיקים במגוון רחב ועשיר של כלי נגינה, בין אם זה כלי הקשה, כלי נשיפה, כלי קשת, פסנתר, גיטרה ועוד. כמו כן המרכז שלנו הינו המקום המושלם ללימודי מוסיקה תוך כך שתוכלו לעשות אצלנו גם שיעורי פיתוח קול וזאת באמצעות המורים הטובים ביותר שיש בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8629787 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

Exit mobile version